Gå til innhold

Hjelp, 4 uker gammel kattunge som blir slaatt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min soester som er her paa besoek var ute og spiste paa en gateresturant i gaar. Der var en liten kattunge som eieren slo med en stokk, slo skikkelig hardt. Pusen ynket og vred pa seg.....

Hele greia endte om med at min soester tok kattungen som visste seg aa bare vaere 4 uker med seg hjem. Den bodde nemlig i resturanten der, uten noen kattemamma......

Spoersmaalet er hva gjoer vi naa, hva spiser den ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring dyrlegen! tror det er det beste forhør deg med profesjonelle..tror den trenger tåteflaske og en slags morsmelk erstatning...men er ikke heelt sikker altså..

herreguud stakkars lillepus! bra søsteren din tok den med seg:)

Skrevet

Ta kontakt med veterinær. Er du i norge? Anmeldt hele dritt stedet og mannen til dyrevernet (du må kontakte mattilsynet).

Skrevet

Nei, er ikke i Norge saa det har lite for seg aa anmelde det, heller ikke mattilsynet....... Han var ikke paa kjoekkenet, men levde vel i soeppeldunkene der eller noe..... Er andre forhold her .

Skrevet

fyyyy søren!!!!

de selger morsmelkerstatning på dyrebutikk..

og kontakt veterinær og få den undersøkt.. og anmeld det!

Skrevet

så flottt at dere tok den med hjem!! helt sjokkerende å lese!!

Hvis dere har planer om å ta vare på den selv så kan dere få kjøpt morsmelk erstatning hos veterinæren.

Mye tyder på at kattungen har blitt tvunget til å ta vare på seg selv tidlig, så hun spiser mest sansynlig selv.

jeg ville ha kjøpt erstatninga og en engangssprøyte og gitt henne dette så ofte som mulig i begynnelsen.

ellers er det katteknotter for disse små, som du kan vanne ut så de ikke blir så harde å tygge. Sett i tillegg frem ei skål med friskt vann som han kan forsyne seg av når hun vil!

Vil rose dere masse for å ta dere av denne lillle kattungen...dere er kjempegode i dere!!

Skrevet

Men kontakt uansett veterinær om det er å oppdrive, så ser de over katta for deg og finner rett mme og flaske. Snill du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...