sara_salamander Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 gutten min har nettopp begynt å like mme, så han får den ferdiglagde nan2 pakken servert kald til måltidene sine. Han drikker jo ikke hele flasken opp med en gang, så jeg har den i kjøleskapet og han får den utover hele dagen. Er dette helt feil?? Kan det ikke brukes lenger enn akkurat der og da?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Mme som er drukket av skal ikke oppbevares "til senere" nei. Kast det han ikke drikker. Du kan imidlertid helle over bare litt fra kartongen, og så la kartongen - som han ikke har vært i nærheten av - stå lukket i kjøleskapet i inntil 24 timer før du heller ut den også.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Dette har jeg gjort med sjarmøren sin melk siden han begynte med mme til måltidene for ett par måneder siden. Funker utmerket her i gården. Han får mme på kopp. En kopp varer kanskje i 2 måltider.
sara_salamander Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 kan jeg bruke samme koppen da? kan det være så farlig med en liten melkeskvett som har stått i kjøleskap noen timer (som han har drukket av)? går utifra at det er farlige bakterier vi skal tenke på? litt grønn på dette område, vant med bare amming....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Vi bruker samme koppen. Varmer jo kun vannet når vi lager den, er jo ikke sånn at vi varmer opp melka flere ganger. Regner m at det er dersom en varmer opp samme flere ganger som er farlig.
Honningmelon Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jenta mi får kald mme på kopp, som hun drikker av til to måltider. Greit å være forsiktig, men jeg er ikke hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå