Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 eg vaknet idag tidli, men klarer ikke å stå skikkelig oppreist, har fått skikkelig vondt nederst i magen på venstre side! er så utrolig vondt! Det går bra så lenge eg sitter. noen som har en ide hva det kan være,? nå har det vært slik i litt over 1 time. eg skal til legen kl 11 idag, så eg tok morgen urinen min på glass, den var gul, men var mye hvit i den, ikke groms, men hvit farge. vet dere hva det kan bety? velger å være anonym nå. takker for alle innspill og svar;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 har dere noen ide hva det kan bety? noe dere TROR det kan være? off føler meg litt desperat:p
Solskinnsjenta Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Uten å vite noe, men kan det være nyrestein? Det skal visst gjøre forferdelig vondt. Godt du har fått legetime, slik at du kan få oppklart hva det er for noe. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 takk for endelig noe svar. men hva vis det er nyrestein? går den bort av seg selv?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Umulig å kunne si. Men det kan være UVI. Og det kan være noe helt annet, eller ingenting Du må nok vente til du kommer til legen. Lykke til!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 OM det skulle være nyrestein, kan det komme ut av seg selv. Eller så henter de det ut i narkose, eller steinknusing. Men ikke bekymre deg for det, før legen har sett på deg. Hvis du har veeeeldig vondt: Hva med å ringe legevakten istedet for å vente til 11?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Eg ringte til legevakta og de sa eg kunne vente til kl 11. det eg forklarte kunne være en "knute".
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 da har eg vært hos legen. alt såg fint ut:) urinen var bra. og det som gjorde at eg hadde såå vondt (har litt vondt enda) det var en muskel som hadde knyttet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå