Gå til innhold

OVERTIDSDAMER!!! Tirs. 26/6

Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen i dag?

Min er ok, bortsett fra halsbrann...lite irriterende, hadde planer om å sove litt lenge..

I dag blir forhåpentligvis en fin dag, skal først på kontroll i 12 tida, så skal jeg på Gravid Massasje i ettermiddag.. Gleder meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke dumt ut nei! Jeg skal på kontroll nå strax, regner ikke med at det kommer til å forandre noe men;/ Har så sinnsykt vondt i hodet, blir så slitsomt... Eller så er formen helt grei:) Men vil ha den ungen UT NÅ, 9. dagen i dag :(

Gjest julimamma
Skrevet

Hei:) Formen er grei den, kjenner en del murringer i dag. Er 3 dg over termin nå, men er på en måte forberedt på å gå en stund til.. Skal på overtidskntr. på fre, blir spennende å høre da om jeg er moden. Hvis jeg plutselig ikke har fått da...Kjekt å ha noe å gjøre om dagene, da går tida fortere og lettere:)

Skrevet

Hei, formen er bra til tross for 10 dager på overtid:-) ER så glad så glad, har fått time på sykehuset i morgen på overtidskontroll. JM mente de kom til å sette igang mest sannsynligvis før helga *JIPPI*

Kos deg på massasje :-) Har du forresten fått time til å bli satt igang??

Skrevet

Oy oy - vi holder ut gitt. Eller hvertfall de knøtta vi bærer på. Jeg er 12 dager over i dag - ikke værst!? Må ha litt galgenhumor i denne galskapen.

I natt hadde jeg plutselig sånn skikkelig halsbrannguff i halsen, og da tenkte jeg at nå trykker det et nytt sted som betyr at det er noe på gang veldig snart! Men da jeg våknet kl 7 i dag etter bare 2 doturer denne natten følte jeg at drøm og virkelighet flyter litt i ett på nattetid. Husker nesten ikke hvilke signaler jeg drømmer eller hvilke som faktisk skjedde. Tror jeg er ganske klar mentalt hvertfall :-)

Ha en fantastisk da dere andre på vent, ser at det har falt noen fra de siste dagene..... Det er håp jenter - det er håp!!!!!!!!

Skrevet

Legen min ordner forhåpentligvis med time til meg når jeg er hos ham på kontroll i dag. Håper jeg får time før helgen...

Lykke til på ov.kontroll i morgen...guri, du er nok mamma snart du da;)

Skrevet

Våkna nå jeg forresten...var jo oppe tidligere i morges, men gikk og la meg fordi jeg syns det var så kaldt. Skjønte ingenting når jeg våkna opp nå..helt i ørska...begynner å få dårlig tid også...

Må ta det veldig med ro etter jeg har stått opp pga hosting og oppkast...men nå bærer det rett ut med hunden (stakkars lillegutt...er nok tissetrengt han..) også får det gå som det går...

He he

Håper på time time på sykehuset denne uka, men får vel ikke før til mandagen...krysser i hvertfall fingre og tær###

Ha en fortsatt fin dag damer!!!!!!

Skrevet

Formen er fin, men bare 1 dag på overtid da.... skal til JM i dag og hun skal strippe meg :) håpe håpe..... har hatt masse mens murringer i natt og i dag, så det er lov å håpe....

Skrevet

Mammamilla-

Ja, legen din bør ordne time til deg idag, hvis ikke er han/hun sløv. Jeg fikk beskjed av jordmor om at SISTE dag de kunne sette meg i gang er mandag, så bare vær bestem-krev time før helga!! :-)

Ja, jeg vet, det er helt sprøtt!!!! :-D Føler jeg liksom ikke er helt klar enda.. men egentlig så er jeg jo det... Off, er nok nervene for fødselen som setter igang nå.

Lykke til hos legen!!! -du må gi beskjed om hvordan d gikk :-)

Skrevet

I går skulle jeg liksom sette inn støtet med massevis av kjerringråd på en gang!! Gikk til akupunktør - og så skulle jeg og min mor gå en laaaang kveldstur sammen! Gikk og gikk og skravla i veg og plutselig sklei jeg og tok nesten spagaten ... noe som resulterte i veldig, veldig, veldig vondt i bekkenet i dag --- men ingen baby -- sex hjelper overhode ikke --- prøvde det og-- alt for slitsomt!!!

Så nå er jeg dritt lei alle kjerringråd og har tenkt å forsone meg med 14 dager over og til slutt igangsetting så kanskje det hjelper -- å bare skru helt av helt mentalt?!?!?

Skal prøve å kose meg med god bok etc.

Jeg var hos jordmor i går -- synes hun tok litt lett på dette -- jeg er jo snart en uke over - men har ikke fått noe time til noe som helst annet enn ny time til henne på mandag!! Da er jeg jo 12 dager over...

Hvordan er det med dere andre? Har dere hatt noe hyppigere kontroller etter at dere gikk over termin?

Skrevet

Hei Myrnia

jeg har hatt kontroll 1 gang i uka siden uke 40. Og nå skal jeg på overtidskontroll 14 dager over termindato. Ingen som virker særlig bekymra eller omtenksomme av de jeg har møtt og sankket med av helsepersonell, og jeg må innrømme at jeg synes det er litt dumt. Kanskje de er så vant med dette? Og kanskje de vet noe jeg ikke vet? (det siste er selvsagt lite sannsynlig :-)

Og - har det som deg angående kjerringråd. ALT er prøvd og INGENTING har funket. Det eneste jeg forstetter med er bringebæbladte, siden det skal være fint for livmoren både under og etter fødselen.

Ha en god en!

Skrevet

Off, kjenner til det, ingenting hjelper, jeg har gitt opp!!!

Jeg er nå 10 dager over og skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen. Etter jeg har gått over tiden har jeg vært ganske mange ganger hos jordmor, faktisk opp imot annenhver dag, men jeg tror det kan ha en årsak med at jeg har litt høyt blodtrykk nå mot slutten...

Du kan jo ringe henne, å høre om du kan få en time før?

Ellers, lykke til!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...