Desembermamma 2002 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Holder visst på å få uvi etter sex...igjen....går på do og vasker meg rett etterpå men hvorfor skjer dette? Har vært et problem ca. 1/2 år og aldri tidligere. Uff, hva kan det skyldes og hva kan jeg gjøre? Noen damer her som har erfaring?
Januarbaby2014 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Legen sa til meg at man ikke må vaske seg rett etter sex, for da gnir man liksom alt "grapset" rundt omkring. Det er bedre å ikke vaske seg, å heller bare tisse rett etter sex. Hadde mye problemer med dette selv tidligere, men det har heldigvis blitt mye bedre nå. Jeg brukte også å vaske meg etter sex, men det hjalp tydeligvis lite!
Libido- Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Kan ha med bakteriefloraen til typen din å gjøre også. Jeg hadde konstant uvi med min x. Har aldri i løpet av 5 år hatt det med min nåværende. Vet ikke om det er noe å gjøre med det.. Spørr legen du.
Desembermamma 2002 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Selv om jeg har hatt samme partner i 14 år og først fikk problemer for 1/2 år siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå