Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hun er mere opptatt av alt annet, har ikke tid til å kose. Er det unormalt?? Burde hun like å få klemmer og kyss (noe hun sikkert gjør, men gir ikke særlig uttrykk for det)...... Lei meg når jeg får slag med veivende armer i retur. Usikker på om jeg skal introdusere 'nei' ennå, synes hun fremdeles er så liten. Setter veldig stor pris på seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 er sånn litt her også-har ikke tid til kos liksom-er så mye spennende som skjer rundt a.Men jeg pleier ta a oppi senga mi litt når vi våkner om morran så koser vi litt da,har som regel bedre tid da..Eller er for trøtt til å protestere;-)Veivende armer med slag er vel ikke akkurat bevisst fra hennes side da...min mening er at det blir litt feil å si nei til det når du prøver å "ta" kos...Da syns kanskje jeg det blir litt tvangskos,og der hjelper ikke til for å få henne til å like kos... Mener jeg da:-)Og det går seg nok til og!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Enig i at tvangskosing ikke er det rette å gjøre.. Blir uansett litt lei meg altså. 'Alles' babyer er jo så snille og kjærlige
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Samme her Han har så mye lopper i blod at han klarer ikke sitte/ligge rolig mer enn 10 sek! Men satser på at det kommer etterhvert =)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Sånn er har vært her og lenge.. men han er ALLTID blid da.. har ikke tid rett og slett;) Men NÅ når han er 8,5 mnd kan han kose seg i fabget mitt faktisk.. noe mnutter i hvertfall;) det er deilig...
noje Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Har selv en på 7 mnd. Hun kaver på hele dagen, har ikke roen til kos. Ammer da, så det blir jo litt kos med mamma. Jeg kommer ikke til å introdusere nei enda. Synst det er for tidlig.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Vi bruker nei så lite som mulig ...men andre ord,, dumt å "bruke opp" nei på en måte synes jeg da:=)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Bruker sånne ord som "slipp","forsiktig" etc i steden.. mye hyggeligere og det ser faktisk ut til at han begynner å skjønne "slipp" allerede;) Litt gøy det da;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Takk for svar! Nå er det faktisk flere dager siden hun har ledd eller vært ordentlig blid.. Hun spiser og sover godt, og virker ikke syk. Ikke fått tenner ennå, virker ikke som det er noen på vei heller. Lurer på om jeg skal ringe HS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå