Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 HJELP, 13 daga over termin her!!! Blir legetime i dag, m henvisning til føden..... men vet ikke når dem skal sette meg igang...
Noah A*3 daga over* Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 uff det e lenge...håpe i slipp så lenge iallefall... 21 daga igjen i...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 243 dager igjen! Er jo et halvt århundre til jo!!!
Fløffy Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 123 igjen her - håper den kommer på 1-2-3 (men ikke i dag!)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 119 dager igjen Og mini hikka for første gang i dag
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #15 Skrevet 26. juni 2007 23 dager igjen..vil ha gutten min nååååååååååå=)
Sjokoladebananer Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 209 dager igjen. Trøster meg med at snart er det 2.tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå