Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stellebord med badebalje i skuffen, eller å bade i egen balje i dusjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville brukt stellebord med badebalje i skuffen jeg.. Tenk på ryggen din, og det å stå bøyd mens du bader den lille i egen balje, spesiellt i begynnelsen.. Vi har kjøpt stellekommode med badebalje oppi, og den kommer jeg til å bruke..

Skrevet

vi skal bruke stellekomode med badebalje oppi. orker ikke tanken på å står bøyd over dusjen.

Skrevet

Vi har kjøpt vanlig kommode, og tenker å bruke tummy tub.

De badekarene som er i stellekommodene er visst litt små, og vi har ikke plass til stellekommode på badet.

Orker ikke drive å bære vann frem og tilbake til badet - tror ikke det er noe bedre for ryggen!

Anbefaler å spørre inne på dib, der sitter de med erfaring :)

Skrevet

Har absolutt best erfaring med badebalje i stellebord/kommode. Det gir utgangspunkt for en mye bedre arbeidsstilling. Man blir å belaste kroppen og ikke minst ryggen mye det kommende året med en liten baby.

(Det forutsetter jo at man har plass på badet til å ha stellebord, da)

Man har lett for å tenke at en baby er lett, og det blir ikke tunge løft. Man kan fort bidra seg plager hvis man som mamma ikke tenker på å ha gode stillinger i det daglige livet, ved stell og ved amming.

Fikk selv plager med ryggen etter småbarnstiden.

Skrevet

Solskinnsjenta: Mener du at vi inne på 3. tri ikke har erfaring? Vi er mange gravide som har barn fra før. Og vi er flere som jobber med barn.

Skrevet

Hvis du går for stellebord med badebalje, så pass på at badebaljen er litt romslig...vi arvet et stellebord med veldig liten/grunn badebalje i hardplast innebygd. Vi brukte bare stellebord-badekaret i tre-fire uker før det rett og slett var for lite! Gikk deretter over til å bruke balje i dusjen, noe som fungerte greit for oss.

Skrevet

Vet bare at det er mange her inne som er førstegangs, blant annet meg.

Ikke meningen å insinuere at alle var det. Beklager.

No hard feelings?

Skrevet

Må le litt av solskinnsjenta ;), dette med stellebord med badekar betinger, for min del, selvfølgelig at man har mulighet til å bruke stellebordet og badekaret på badet ;)

Er slitsomt å måtte stå krumbøyd i dusjen, men noen baljer får du eget stativ til, om jeg ikke husker feil. Baljene til stellebordene er ikke så veldig store, litt upraktisk etterhvert det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...