Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min pent brukte Ladycomp med alt tilbehør. Kvittering og garanti medfølger. Apparatet er bra til familieplanlegging(finner eggløsningsdagen din) og/eller som prevensjon.

Send meg en mld via nicket ved intr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke helt hvordan den kan brukes som prevensjon jeg.. jeg leste litt om den i går, og slik jeg har skjønt den måler den tempen din hver morgen og finner el utifra når tempen først går ned og så opp, men sæd lever i 5 dager, så man kan ikke ha sex de siste 5 dagene før el hvis man vil være helt sikker, men tempen forandrer seg ikke før dagen før el...

Skrevet

Hei, står i brosjyren som følger med apparatet at en kvinne kan bli gravid 6dager i en syklus, 5 dager før og 1 dag etter eggløsning.. så apparatet finner dagen med eggløsning på grunnlag av at temperaturen stiger dagen etter..blir et mønster på eggløsningen hver mnd som apparatet fanger opp:)

Skrevet

aha, da skjønner jeg:)

men da kan man ikke stole helt på den den første måneden da? og man må ha ganske stabil syklus?

Skrevet

Apparatet bruker tre mnd på å bli kjent med syklusen din, og da blir det endel "røde" lys.. så da må man være forsiktig/bruke annen form for prevensjon evt.

Det gir ikke "grønne" lys(dvs at sex er sikkert) før det er forsvarlig med tanke på sikkerheten.

Ang.stabil syklus.. har forstått at apparatet finner ut av både lange og korte sykler. Man kan i tillegg få hjelp til å forstå sin syklus ved at man sender apparatet inn til de som lagde det(Buena ventura) og får en utskrift av det. De har også andre ting de selger, naturlig progesteronkrem o.l. som kan hjelpe kroppen. For mer info og spm kan man gå inn på www.buenaventura.no(evt ringe dem også) ;O)

Skrevet

Må ha sagt at det er mulig å få noen grønne lys de første mnd, bare at det er mest røde pga sikkerheten. Men blir flere grønne lys etterhvert;) 3-6 sykler er nødvendig observasjonstid for å fange opp evt.variasjoner. Dersom syklus lengde varierer, så varierer somregel også eggløsningen.

Lykke til! :)

Skrevet

heisann...

hvor mye skal du ha for LadyCompen...

har veldig lyst til å kjøpe... men de er jo så dyre... :o)

Skrevet

Hei du:) budet starter på 2500,- Drøyer ikke så lenge med salget.

Skrevet

Ladycompen er nå solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...