Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Her hvor jeg bor er det sånn alt mellom 18-24 grader om dagen. Jeg kler ut fra magefølelsen og det er shorts, tynne bukser og bodyer og uten sokker på det varmeste sånn at lillegutt får viftet med tærne sine i vogna. Det er jo sommer og sol, tenker jeg....og selv går jeg jo veldig lettkledd. Har helseteppe i vogna. Solhatt når han er ute av vogna. Lillegutt er 4 mnd gammel.
Mamma i februar=) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 samme her=) men har med varmere klær for sikkerhetsskyld=)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Har på ungen klær, akkurat som hele resten av året. Er jo det som er normalt å ha på dem!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 jeg kler babyen min jævlig bra:)) du vet, alt kler den smukke! ;o))
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 kommer ann på været... hvis regn og varmt(20 grader) bukse genser tar på tynn genser ( tar med tykk genser + teppe og dyne, tynn lue og sånn tilfelle... hvis fint væt. shorts,skjoler,knebukser,singellet,tynne gensere..ja litt av hvert:P i vogna har hun helseteppe..men har alltid med dyna også.og klesskift..dette været er jo helt merklig... sol regn,kaldt,varmt... hu er strax 5 mnd foresten og en varm baby som svetter mye så her går det i luftige lette klær;)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 n tommelfingerregel er at du ikke skal ha mer på barnet ditt enn det du har på deg selv:) Det fikk jeg høre på helsestasjonen:) Min jente er 1 mnd og på det varmeste har jeg bare hatt på henne en body og sokker(blir fort kald på føtterne),og heller hatt med andre klær,og et helseteppe:)
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Nå er det 15 grader her og overskyet. Guttungen er 9 mnd å sitter i sandkassa på terrassen iført sokker, strømpebukse, boddy og strikka genser. Det samme som jeg sitter i Være litt slække på morran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå