Gå til innhold

Hvordan kler dere babyene deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor jeg bor er det sånn alt mellom 18-24 grader om dagen. Jeg kler ut fra magefølelsen og det er shorts, tynne bukser og bodyer og uten sokker på det varmeste sånn at lillegutt får viftet med tærne sine i vogna. Det er jo sommer og sol, tenker jeg....og selv går jeg jo veldig lettkledd. Har helseteppe i vogna. Solhatt når han er ute av vogna. Lillegutt er 4 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her=) men har med varmere klær for sikkerhetsskyld=)

Skrevet

Har på ungen klær, akkurat som hele resten av året. Er jo det som er normalt å ha på dem!

Skrevet

jeg kler babyen min jævlig bra:))

du vet, alt kler den smukke! ;o))

Skrevet

Kun dyre merkelær =)

Skrevet

kommer ann på været... hvis regn og varmt(20 grader) bukse genser tar på tynn genser ( tar med tykk genser + teppe og dyne, tynn lue og sånn tilfelle...

hvis fint væt. shorts,skjoler,knebukser,singellet,tynne gensere..ja litt av hvert:P i vogna har hun helseteppe..men har alltid med dyna også.og klesskift..dette været er jo helt merklig... sol regn,kaldt,varmt...

hu er strax 5 mnd foresten og en varm baby som svetter mye så her går det i luftige lette klær;)

Skrevet

n tommelfingerregel er at du ikke skal ha mer på barnet ditt enn det du har på deg selv:) Det fikk jeg høre på helsestasjonen:)

Min jente er 1 mnd og på det varmeste har jeg bare hatt på henne en body og sokker(blir fort kald på føtterne),og heller hatt med andre klær,og et helseteppe:)

Skrevet

Nå er det 15 grader her og overskyet. Guttungen er 9 mnd å sitter i sandkassa på terrassen iført sokker, strømpebukse, boddy og strikka genser. Det samme som jeg sitter i :) Være litt slække på morran!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...