Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikkje du på ultralyd igjen i dag? Korleis gjekk det? Håper for deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei...Fint at dere tenkjer på meg, det varmer meg...Eg klarte ikkje å mote meg opp til å gå til den UL timen, orka berre ikkje å eventuelt få dårlige nyheter sånn rett før ferien. Valgte derfor å avbestille timen, og fekk ein ny time hos den negative gynokologen den 11.juli, og så har eg fått ein time hos den positive gynokologen den 6.august. Eg får bruke ferien i Danmark på å bestemme meg for om ka time eg tar, eventuelt om eg tar begge. Den 11. juli er eg 9 veker på veg, den 6.august er eg 13 veker på veg. Den negative gynokologen ville knapt gi meg ein ny time etter ferien, for ho meinte at eg heller kunne ta kontakt etterat eg kom heim,visst eg fortsatt hadde bruk for timen. Det virker nesten som om spiren min er dømt til døden allerede, men både eg og min mann har fortsatt god følelse på at dette skal gå våres veg. Så sidan ho går ut på ferie to dager etterat eg er komen heim, så måtte eg nesten ordne time no, og det fekk eg omsider etterat eg hadde lovt at eg måtte ta kontakt med ein gong visst eg aborterte, for det var andre som og ville ha timen. Men eg SKAL ikkje abortere hverken i Danmark eller etterpå, håper ihvertfall så inderlig at spiren min vil klare seg. Forresten kortid pleier man å ta Duo-testen???

Skrevet

Hei igjen,

så lenge du ikkje blør, er det jo håp. Men om du skal til Danmark, må du skaffe deg helsekort for EØS-området før du drar - og det hastar! Du får det på trygdekontoret. Eg veit av bitter erfaring at det er ufestleg å abortere i utlandet, og enda meir ufestleg om ein ikkje har papira i orden. Det hadde nemleg ikkje eg, og det la stein til byrden, noko eg slett ikkje trengte da. Vi må jo tru og håpe at det går bra, men berre for å vera på den sikre sida...

God ferie, og lykke til med spira. Måtte den klore seg fast.

Når det gjeld duotest, veit eg ikkje, men meiner det er så tidleg at ein rekk 12-vekers fristen for sjølvbestemt abort, altså i veke 10-11 eller noko slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...