Gå til innhold

Pass til babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Gran Canaria når tulla er ca mnd, da må ho ha pass som alle andre. Ganske strenge krav på hvordan bilde skal være, noen som har fått pass til babyer? Og siden bildet skal samsvare med personen må vi vel skaffe nytt hvis vi da skal reise 6 mnd etter dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var med å tok passbilde til 6mnd gml baby.

Hun ble satt på kne`et og tatt passbildet av. Ble helt flott det.

Hvordan det blir med baby som ikke kan holde hodet selv vet jeg ikke....

Men en dyktig,erfaren fotograf må vell ha en skikkelig ordning på det?

Varer ikke passet til baby`er i et år da?

De kan vell ikke være så strenge på det da?

Skrevet

Leste litt inne på politiets sine sider og oppfattet at det var veldig strengt, men jeg også mener at de kan ikke være så strenge på babyer...

Hvertall godt prisen på barnepass er gått ned 600kr hehe

Skrevet

Måtte ta bilde til passet til snuppa vår da hun var 2-3 måneder. Stod inni passbilde boksen med henne på brystet (Hadde hvit skjorte for at jeg ikke skulle synes). Hun skreik som et uvær og bildet ble ikke veldig bra, men godkjent. Eneste passkontrollørene kommenterte (hele veien til og fra USA) var at dette var en hissig en!

Skrevet

Skal de virkelig ha pass for babyer også nå? ja,de er jo svært aktuelle til å drive terror. Den eneste terroren de kan gjøre er vel skriking i flere timer og sende ut deilig lukt.

Skrevet

Hei,

Nå kan du ta passbilder i de fleste fotoforetninger. De bruker et digitalkamera som de kan bære rundt. Det vi gjorde var å legge et hvitt laken i vogna, tok av kalesjen og så ble gutten vår fotografert liggende i vogna.

Passbildet ble tatt når han var ca 2 mnd og passet var gyldig i to år. Men det er mulig vi må bytte det hvis bilde av han ikke likner på han nå. Det har vi ikke undersøkt:-)

Skrevet

Alt de kan tjene penger på...!

Skrevet

Vel , nå må du ikke glemme den terroren mødrene deres sprer ved å f.eks amme under take-off og landing. Det er jo ene og alene på grunn av babyen!

Ammegeriljaen er farlig og fryktet i store deler av den vestlige verden!

Skrevet

Jenta mi fikk pass da hun var ca. fem mnd. Trodde vi kanskje måtte skaffe nytt pass da vi skulle til USA, da var hun 1,5 år, men det gikk helt greit selv om hun ikke lignet på bildet. Der er det jo veldig strengt. Betalte 470,- for passet mener jeg å huske og det skal vare i to år.

Tok bilde i en fotobutikk, da lå hun på gulvet på en hvit plate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...