Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 hva er vanlig å skrive i kortet til en som døper seg??? gratulerer med dåpen?? sikkert veldig dumt spørsmål men jeg har aldri vært i dåp før...
Mamma i februar=) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 bare ønsk barnet alt godt for fremtiden:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Det finnes mange dåpskort med fine "vers". Du kan jo snike i bokhandelen og skrive dem på et eget kort, eller bare kjøpe et. =)
kokko Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Her er to hilsner jeg fikk til min søns dåp Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Du er et nydelig lite barn Med dåpsdagen hjertelig til lykke Hilsen eller så har jeg dette Gled deg til dagen i morgen Når du atter hiver leker ut av korgen. Drøm søtt om latter og lek, om at du tegner en fargerik strek. Lukk igjen dine øyne, så små tenk på stjerner og prøv den å nå Sov du godt du lille av deg finnes ingen like Gratulere med dåpen klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå