*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 27. juni 2007 #26 Skrevet 27. juni 2007 Nå er 18 av mine venner også joinet siden seint i går kveld. Men er en GOD sak. Håper det kan "brukes" til noe.
snuppsnupp Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #27 Skrevet 27. juni 2007 Ja,blir vi mange nok så har vi noen planer i tankene...men alt må jo drøftes på gruppa først...vi må først og fremst vokse i medlemmer og det har jo bare eksplodert....så det er tydelig noe veldig mange er opptatt av og enig i....skulle bare mangle igrunn.... Så vi har veldig lyst å gjøre noe positivt ut av dette etterhvert.... Utrolig hyggelig at så mange av dere blir med og får med flere av deres venner.....TUSEN TAKK:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 #28 Skrevet 27. juni 2007 jeg har joina og invitert alle mine venner.. får se hva de gjør. best de melder seg inn for det er en god sak..
snuppsnupp Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er så glad for at såååå mange slenger seg på....toppers:-)
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #40 Skrevet 29. juni 2007 Hadde gjerne blitt med hadde jeg vaert paa facebook =) Dere faar regne meg som et "usynlig" medlem.
snuppsnupp Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #41 Skrevet 29. juni 2007 Registrer deg på facebook da vel,det er ganske enkelt det... www.facebook.com Ellers så takker jeg for at du er et usynelig medlem:-)' God helg til alle sammen
snuppsnupp Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #42 Skrevet 29. juni 2007 Vil bare nok en gang si TUSEN TAKK til alle som har meldt seg og sine venner til gruppa vår:-) I dag har vi passert over 3000 medlemmer og det er bare på en uke.... Tusen takk alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå