snuppsnupp Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ....det er en syk jævel som er på jakt i byen vår og jeg blir så opprørt av dette...han hadde vært utenfor en av byens skoler å spurt elever om veibeskrivelse....han hadde sagt at det var enklest hvis de kunne sette seg inn i bilen, så kunne de heller vise vei istedet for å forklare....da hadde heldigvis samtlige elever tatt beina fatt...... Det er observert en mann i dameklær som kjører en rød bil,og han er i følge barna "gammal". Så viser det seg også at det er flere skoler i byen som har lagt merke til en rød bil og alle er rådet til å snakke med barna om dette..... Det er en syyyyyk verden vi lever i,det går ikke en dag uten at jeg tenKer på lille madeleine mc cann.....og alle andre som er sporløst borte fra trygge hjem.... Men la oss for all del ta vare på pedofile jævler,beskytt dem så godt vi kan...de har jo all rett til det.....det er bedre at vi som foreldre skal bli livredd for at ungene vil leke ute alene....eller gå bort til kameraten.... Rettsystemet i Norge er på trynet når det gjelder dette og selvfølgelig mye annet..... Det er en skam....Jeg er fast støttegiver til Stine sofie stiftelsen som jobber mye med saker om bla strengere straffer og endringer på mye av det systemet er i dag....oppfordrer alle dere andre her å støtte denne stiftelesen som er oppkalt etter Stine Sofie som var offer for overgrep og drap i Kristiansand For en del år tilbake......
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Er så enig, så enig... Hordan kan jeg bli med å støtte stine sofie stiftelsen??
snuppsnupp Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Linken er www.barnerett.com Finner sikkert hvordan du kan gi noe der:-)
*Isabell* Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Da skal jeg ta en titt innom siden. Er så provosert over det norske rettsystemet!!! Vet om en mann som svindlet staten for moms han fikk 7 år i fengsel, en annen her misrbukte mange barn, grove overgrep, han fikk 4 år... Flotte signaler å sende ut... verre å svindle staten for moms penger enn å misbruke mange små barn!!! BLIR SÅ FORBANNET!!!!!!
snuppsnupp Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 helt enig med deg,les også innlegget mitt som heter facebook medlemmer......vi har startet en gruppe der som kjemper for å sette lys på disse problemene...meld dere inn og inviter venner så lager vi en folkebevegelse mot rettsystemet....på tide at de våkner opp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå