Mamma i februar=) Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 flere som sliter med det etter fødselen?? er så utrooolig irriterende! har prøvd alt av rensemiddler, men det hjeler ikke. noen som veit om noe som funker?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Ja, satt akkurat å tenkte på det. Har kjøpt sebamed rensevann på apoteket, men den ga meg faktisk flere kviser. i puberteten brukte jeg noe som het basiron, det funka veldig bra, men tror ikke det finnes lenger. Har akkurat begynt med brevoxyl(?) (tror det skrives sånn), tiden vil vise om det er bra.
Mamma i februar=) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 det er urtolig kjedelig ihvertfall! føler seg så skitten på en måte..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Brukte også basiron før, det var kjempebra. Nå renser jeg med lactasyd først og smører brevoxyl på etterpå. Funker veldig bra på meg. Har du prøvd det? hvis ikke så er det verdt et forsøk.
Mamma i februar=) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 hvor får jeg kjøpt det da? apoteket kanskje? hehe
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 hehe, I know the feeling. Har i skrivende stund en forferdelig ond en midt i panna ..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 jepp =) ikke så dyrt. Etter 6 dager ble det betraktelig bedre. Kommer opp en nå og da, men det klarer jeg å leve med.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Noen som vet hvor lenge en kan bruke Basiron? har brukt den en stund med bra resultat men ser ut til at jeg må bruke den litt hver dag, er jo ganske sterk.... Hilsen en i klubben ;-§
DiddiDaddi Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Fikk fryktelig mye kviser da jeg ble gravid, og nå, 6 mnd etter fødselen er det endelig bedre (skjedde ganske plutselig) - så det er ihvertfall håp ) Ingenting av renseprodukter har fungert for meg, men det ordnet seg heldigvis! Hold ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå