Gå til innhold

bestilt italiatur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiser den 22 juli:) men hva med om jeg har blitt gravid, får isåfall vite det rundt den 10 eller noe. hva gjør jeg hvis jeg er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he airam... Skriver under på solrik jeg altså... Åh Italia er sååå deilig!!! Jeg vil og reise på ferie dit!!! Goood tur dit da når du drar... Vil høre alt om turen når du kommer tilbake!!!

Skrevet

Du får sikkert en fin tur uansett. Kanskje ekstra fin hvis du vet du har en spire i magen ;) Som du kanskje har lest så ble det ikke no klaff for meg denne mnd. Men prøver igjen om 14 dager :)

Skrevet

takker folkens:) ja rafi jeg leste det:/ men da kan du jo kose deg litt ekstra i bryllupet da:) også ta det igjen om 14 dager. men da stemmer syklusen din etter slik den var før da. og det er jo veldig deilig:)

Skrevet

Ja syklusen min er helt lik som den var med prevensjon. Så det er jo veldig bra. Hadde egentlig trodd jeg skulle gå langt over. For syklusen min var ikke lett å bli klok på før starta på pillen. Har bestilt meg EL tester nå, så da har jeg de til jeg starter opp igjen ;) hvis jeg får det til å funke da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...