Gå til innhold

hemoride..hjelp,hva skal jeg gjøre med det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på 6ukers kontroll i dag hvor legen kjente etter om lukkemusklene fungerte som det skal her og der,

han fortalte at jeg har en liten hemoride ganske langt opp,(noe jeg ikke har merka noe til)

hva gjør jeg med det?jeg kommer jo ikke til med noe krem så langt

opp... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!!

Har vært på apoteket og fått en salve som jeg har brukt i en uke. Den forsvinner ikke! Min er på utsiden.....Kan hermorider forsvinne av seg selv?

Skrevet

du kan visst varme opp en rødvinsflaske og stappe den oppi, og ha den der til den blir kald...gudene veit hvorfor det funker. var noe jeg leste ett sted! har ikke prøvd det selv! hehe...venninna mi fikk operert de bort da=)

Skrevet

For innvendige hemorider får man stikkpiller. Alcos-anal får man uten resept på apoteket. Om det ikke funker kan man få Scheriproct på resept.

Skrevet

Vile ikke ha prøvd den der med rødvinsflaska..... hehehe.... Men jeg fikk en liten hemoride under fødselen. Både legen min og jordmor sa at den forsvinner av seg selv, men bruker alcos anal når den irriterer. Drikk mye vann og spis fiberrik mat, og IKKE PRESS hardt under avføring. 3 uker siden fødselen, og kjenner nesten ingenting lengere. Kanskje jeg må gå å sjekke om den fortsatt er der???

Skrevet

Hvis legen din informerte deg om at den var der.. hvorfor i all verden fortalte han deg ikke hvordan du skal bli kvitt den. Og hvorfor spurte du ikke doktormannen selv?? Hadde sikkert fått et mye bedre svar fra han enn du kan få her inne..

Vinflaske hørtes ikke godt ut.. da hadde jeg heller prøvd stikkpillene som blir nevnt over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...