meg & to små vampyrer Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Sluttet med cerazette etter en del blødninger. Hadde blødd 1 uke da jeg tok min siste pille og har nå blødd en uke til (1 uke etter siste pille altså), Hvor lenge etter man slutter fortsetter man å blø? Dette er så frustrerende... Hjelp meg, dere kloke kvinner!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 jeg sluttet med cerazette for snart 2 år siden etter at jeg fikk vondt i magen mens jeg hadde mensen (blødning i ei uke hvertfall..) så stoppet blødningen en dag, også fikk jeg en ny uke med blødninger.. hadde ikke hatt så mange ganger mensen etter fødselen, men sluttet hvertfall pga at det gjorde vondt i magen også, og det står det vel i bruksanvisningen at man burde slutte hvis dette skjedde (? litt lenge siden så...) men blødde hvertfall nesten 2 uker tilsammen da.. noen dager mindre enn andre seff.. men mensen i 2 uker er jo ikke gøy husker det godt for det var akkurat når vi skulle flytte....
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm.... jeg er på 16. dagen med blødning jeg nå. sluttet for en uke siden. ikke mye blod, men litt hver dag. Lurer på om jeg skal gi det noen dager før jeg evt kontakter lege?
dumme mamma Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 har blødd i to uker jeg nå og tenkte jeg skulle slutte med cerazette i dag. Håper virkelig ikke jeg må blø i to uker til... Har ringt legen, så tenkte jeg skulle høre med henne
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm. Jeg har litt press på meg til å ringe legen selv (fra mannen), men har ikke troen på at de kan gjøre så mye egentlig. Blør jo av alle prevensnjonsmiddel jeg har prøvd, noe som er uheldig siden jeg har en tendens til å få blodmangelanemi i utgangspunktet.
dumme mamma Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 har samme problemet jeg også. Så nå må det spises jerntabletter her. Slapp og rar, sikkert fordi jeg har blødd så mye i det siste
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2007 ja, kjenner til det der. blødde 7 mnd i strekk med hormonspiral (+renselsen da). uff. Og nå er det pån igjen. uff. er det rart man blir rar og slapp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå