Gå til innhold

Hjertelyd :))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom endelig babywatcheren! Bestilte først på norsk nettside, men den kom aldri, så bestilte fra Danmark for ahlvannen uke siden, og i dag kom den- vi skyndte oss hjem for å teste, og fant hjertelyd med en gang :)) utrolig deilig følelse!!! 146 - hørtes vanlig og bra ut. Er 15+6 i dag, så ikke så rart at vi fant den, men har ikke hørt den før og kjenner ikke bevegelser (tror jeg, er førstegangs) , så veldig kjekt likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...