brummemamma- Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 I dag kom endelig babywatcheren! Bestilte først på norsk nettside, men den kom aldri, så bestilte fra Danmark for ahlvannen uke siden, og i dag kom den- vi skyndte oss hjem for å teste, og fant hjertelyd med en gang ) utrolig deilig følelse!!! 146 - hørtes vanlig og bra ut. Er 15+6 i dag, så ikke så rart at vi fant den, men har ikke hørt den før og kjenner ikke bevegelser (tror jeg, er førstegangs) , så veldig kjekt likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå