Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ....kjenner jeg gruer meg litt...noen som har erfaring...
Mazza** Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Har jobbet med dette for endel år siden. Det går nok veldig bra...kjøp inn masse is!!! det er klart man blir engstelig når barnet skal inn til en sånn operasjon. Du får nok være med inn til hun sover , deretter må du sitte å vente til hun er våken igjen. Selve inngrepet tar ikke lang tid , og alt blir nok myye bedre for datteren din når det er over og den første tiden etter er unnagjort. Lykke til begge to
doffine Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Skjønner at du er bekymret, men det går så bra skal du se:-)) Jeg tok mandlene da jeg var 17 år gammel, og det var rett og slett helt jæ****. Men jo eldre en er når en fjerner jo vondere blir det... Dattera til mammas beste venn tok mandlene da hu var 6 år gammel og satt å spiste knekkebrød dagen etter. Men ha masse saftis i frysa, fløteis kan gi slim. Masse lykke til:-))
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ene gutten min tok de da han var 4 år. Det gikk velig bra, slitsomt i en to ukers tid da. Han fikk mye vondt i ørene sine, går visst noen nervebaner opp dit... Så ble noen paracet da :/ mye is og lite mat de første dagene, saftis;) Var ikke noe kjekk opplevelse liksom, men det gikk som sagt veldig greit og vi fikk en ny gutt som sov og hadde mer energi:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 det kommer til å gå så bra!!! Og jeg er enig med hun som hadde tatt mandlene når hun var 17, det er værre jo eldre man blir (jeg tok når var 29). Men jeg fikk merkelig nok ikke vondt i halsen, men helt avsindig vondt i ørene, særlig det ene. Tips ang is (fra egen erfaring), all fløteis sved i halsen på meg, men alt av saftis gikk veldig fint. Og loff uten skorpe med vanlig leverpostei fungerte også fint for min del (var skrubbsulten etter operasjonen og spiste det 4-5 timer etterpå). Alt av kald drikke, fikk dilla på litago. Etter operasjonen har jeg nesten ikke vært dårlig (bank i bordet). Er så fornøyd!! Masse lykke til til dere begge :-)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Eg tok mandlane då eg var sju, og det eg hugsar var verst var at eg ikkje fekk drikke etter operasjonen, berre suge på ein ispinne dyppa i vatn. Og at eg kasta opp masse i byrjinga, men elles var det ganske moro å vere på sjukehuset. Inga traumatisk oppleving i alle fall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå