Gå til innhold

vil bare ha den ene puppen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten har plutselig begynt å nekte og spise fra den ene puppen! (han er 3 mnd). Når jeg prøver å legge han til, uansett hvilken ammestilling jeg prøver, bare vrir han seg unna og begynner å gråte..

Noen som har noen råd eller opplevd det samme?

Og sikkert et litt ''dumt'' spørsmål, men kan jeg miste melken på den ene puppen når han ikke spiser av den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette problemet har vi også hatt sånn innimellom.. senest igår.. men idag er alt ok igjen..Ja, du kan nok mistee melka om det går alt for lang tid før han tar puppen igjen..Har du prøvd å amme liggande? var kun på den måten eg fikk vesla til å drikke ihvertfall litt av den sida når ho "trøbla" med puppen.. mi er 4 mnd...

Skrevet

Ja jeg har forsøkt liggende også, og da bare vrir han seg bort, eller strekker seg bakover i en bue på en måte...

Hmm.. vanskelig dette altså! spesielt når vi ikke er hjemme og må amme på cafe eller lignende, da virker det som han får ekstremt puppevegring eller noe, så det ender bestandig med at jeg må forte meg hjem igjen..

Skrevet

samme her! hadde tenkt å poste et innlegg om det selv faktisk... jeg blir så frustrert:(( hun er jo nermest redd høyre puppen min virker det som:(( hvorfor er dem slik? mannen mener det kan vere liggestillingen, at hun ikke liker å ligge med venstre siden sin ned liksom... for sånn er hun nemli på høyrearmen hans også sier han. jeg blir skikkelig stressa av hele det der opplegget jeg.. synest det er såå strevsomt:( for hun gjør det selvom det er tydelig at hun er sulten, og strekker seg også i en sånn bue bakover, hun gaper som en gal, og om hun får brystet inn i munnen , trekker hun seg langt unna før hun i det heletatt tenker på å prøve å lukke munnen igjen. når hun finner ut at "forsøket på å få puppen i munnen" ble misslykket,-mao at hun vrenger seg bort fra puppen, blir hun enda mere hysterisk... gud hjelpes meg.. ingen fra amme-hjelpen eller noe sånnt,her inne som har gode råd da?

Skrevet

Jeg skreiv et svar til en mor med et lignende problem i går:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9682800

Gå også inn på ammehjelpen.no -brystvegring

Om det bare skjer når du er ute, kan det skyldes at omgivelsene er blitt mer interressante enn puppen!

Kontakt gjerne en ammehjelper om det er noe mer du lurer på.

Skrevet

Fullammet på en pupp jeg av samme årsaker.. Mistenkte at den puppen var vanskligere å suge av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...