Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hva er egentlig ditt problem? Har du det helt godt med deg selv?
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Kjeder ikke vi oss alle sammen? Er ikke det en av årsakene til at vi sitter på dib kl. 23:22? Det er vel ikke fordi det pøser inn med ny kunnskap hvert minutt som vi må oppdatere oss på? Jeg sier det igjen lille_lupp, jeg er lei av at du prøver å drite meg ut. Slutt å bland deg opp mine innlegg, og denne tråden var til meg. Jeg har ikke tungt for det, jeg klarer å svare selv. Der er du shakennotstirred, hva er det du vil i kveld egentlig? Du er sånn som popper opp innimellom og er ute etter å irritere? Jeg lar meg ikke irritere så lett! Har det godt med meg selv, hverken bedre eller dårligere enn gjennomsnittet vil jeg anta...
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 den forrige tråden var vel ikke helt DITT innlegg da. hehe, blander meg oppi det jeg vil her jeg gitt ja, jeg kjeder meg!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg vil anta at du er under gjennomsnittet intelligent, over gjennomsnittet storkjefta, og mest sannsynlig en guttefis på ca 21 år som sitter hjemme på mammas soverom og forsøker å irritere på deg småbarnsmødre i aggresjon over ungen du pulte på deg i en alder av 19 som du aldri har vært i stand til å ta deg av hverken alene eller sammen med din 15 årige kjæreste.
Babyfacepsycho Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Nei men hei **shakennotstirred** =) Koser du deg ikveld?
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 var det meg du mente nå? hehe! jeg er faktisk gjennomsnittlig intelligent (har tatt iq-test), over gjennomsnittet storkjefta, jentefis på 21 år. sitter i min egen stue og irriterer på meg de som lar seg irritere, ikke i aggresjon men i kjedsomhet
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Nei men shaken, tror du at du er den fødte profiler? Det kan jeg forsikre deg om at du ikke er, for din analyse stemte ikke i det hele tatt. Nå prøver jeg meg på deg: Du er nok ikke mindre intelligent, det har du altfor få stavefeil til å være. Du er lite flink sosialt, og har få eller ingen venner. Du er usikker på din rolle og evne som mor, så derfor forsøker du å få andre til å bli like usikre som det du er. Du viser deg sjelden offentlig, fordi du har et lite tiltalende ytre som du ikke føler reflekterer hvem du egentlig er. Her inne føler du deg fri til å leke gud og du tror at her på nettet kan kan du være bedre enn alle andre. SÅ feil går det an å ta!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Livat i kveld Marie, fått meg en ny venn, harengutt;) Mer ufin enn meg og jeg er oppriktig fornærmet over slik oppførsel!
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Lille_lupp, du blander deg igjen. Dette var ikke ment til deg, jeg forsøker å ha en debatt med min "nemesis" her på dib. Og du blander deg igjen. Jeg forstår at du kjeder deg, men finn din egen erkefiende du kan krangle med.
Babyfacepsycho Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Hihi. Ja det er liv her ser jeg. Synd bare at jeg ikke får med meg mer av det nå. For jeg skal gå og krype ned vedsiden av gubben. =) Ja jeg skal legge meg tidlig. (for og være meg. :-P) Gubben har vært første dag på jobb idag etter og ha vært sykemeldt en lengre periode, så nå er det slutt på sene kvelder hver kveld her. Så dere får alle ha en koselig (eller var det kranglete det hette?) natt videre. =) *godnatt* P.s var ikke meningen og kidnappe tråden deres.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ler meg skakk harengutt! Jeg er ikke mindre intelligent, og stavefeil er veldig høyt oppe på listen over ting som irriterer meg. Jeg har mange og gode venner, er flink sosialt, sikker på morsrollen og min omsorgsevne, men elsker å vise at jeg er akkurat det, rett og slett en suksess! Har selvfølgelig et tiltalende ytre, som virkelig reflekterer min person. Men dette er jo alle de tingene som du og ditt kvisete lille gutteliv mangler, vil du prate? Skal jeg tenne lys for deg?
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Jeg trekker det første jeg skrev tilbake. Tydelig at du ikke leser veldig godt og dermed tviler jeg på at det første jeg skrev stemmer allikevel.
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 var da fryktelig så hårsår vi var i dag? blitt lite på deg i det siste?
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Det blir alltid lite på meg siden jeg er nymfoman... Nei det har ikke blitt lite på meg, jeg har det fint seksuelt takk for din omtanke. Hvorfor tror ikke du at det er mulig å engasjere seg i en sunn debatt uten at det nødvendigvis er pga. en mangeltilstand av noe slag? Er ikke du kapabel til å motivere deg til noe uten at du er drevet av mangel? Hva med å søke en utfordring for utfordringens skyld? Hva med å diskutere med meg selv om du vet du ikke har sjans mot retorikeren harengutt, bare fordi du har lyst til å lære hvordan å bli flinkere til å debattere? Ikke fordi du kjeder deg og gjør det fordi du ikke har noe bedre å gjøre. Da bør du heller ta en omgang i sengen.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Leser meget godt harengutt, og har fått med meg din mening. Mener du heller ikke er en veldig god profiler og kanskje bør vurdere hvorvidt du i det heletatt skal uttalle deg i fremtidige debatter. Utdatert informasjon eller informasjon du hevder i inneha men ikke kan vise til er ikke holdbar. Ei heller store ord og god rettskrivning. Det er jo faktisk både ordlister og korrektur på de fleste datamaskiner!
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Tar det som et komliment at jeg skriver så godt at du tror at jeg bruker rettskrivingsprogrammer og ordlister. Men det jeg lurer på, hvilken informasjon er det jeg har gitt ut her som er utdatert? Og hva er det som får deg til å tro at du vet at det jeg, er utdatert? Det er jo du som hevder å inneha informasjon men ikke viser til det når du beskylder meg for å ha utdatert informasjon.Blir dette for komplisert for deg? Eller kan du redegjøre for det du sikter til?
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 har ikke behov for å lære meg å debattere, det kan jeg ;P jeg bare gidder ikke å bruke energi på å forsvare meg for deg, du har tydeligvis store fritidsproblemer. hva med å ta natta? de på din alder bør vel sove nå, eller?
harengutt Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Å nei å nei. Det er verre enn jeg først antok. Du kommer med bemerkninger om ung alder og leggetid. Jeg beklager, men slik debatterer en på barneskolen. Jeg tror faktisk at jeg heller vil sove, det er mer hjernetrim enn å snakke med deg.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 KomPliment mener du kanskje? Hmmm, utdatert, vel jeg orker ikke lete tilbake og støtter meg heller til uttalelsen om at du hevder å inneha informasjon du ikke kan vise til kildene for jeg. Det ble slett ikke for komplisert for meg, husk, jeg er meget intelligent, mest sannsynlig meget mer enn deg. Jeg kan uten tvil redegjøre for meg noe jeg har gjort over her. Du hevder å inneha informasjon om feks Tillabs datter og hennes velbefinnende uten å ha noen kilder å henvise til (tidligere tråder feks)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå