Gå til innhold

Hvor ofte brer dere over barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går inn i hvertfall tre ganger fra han har lagt seg til vi legger oss. Hver gang brer vi over ham, og hver gang rister han av seg dyna. Jeg kom først ikveld på at vi kanskje driver og plager stakkaren! Han sover i babyboxershorts og en supermann guttesinglet, men det er varmt i Bergen i sommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner på henne om hun er varm/svett, da legger jeg bare dyna løst på over halve kroppen. Er hun litt kjølig dekker jeg henne godt helt opp til halsen. Når hun først sover sparker hun ikke av seg, så jeg slipper unna med å gjøre det en gang. Blir hun for varm tar jeg den selvsagt av igjen neste gang jeg sjekker da=)

Skrevet

Hehe.. Jeg har gitt opp.. Er ikke no vits.. Men jeg går som regel inn før jeg legger meg og brer over han..

Skrevet

Tror jeg gir opp jeg også. Heretter brer vi over ham 1 gang før vi legger oss!

Skrevet

Er jo såpass varmt nå at det gjør sikkert ikke no =)

Skrevet

Jeg går innom et par ganger etter hun har lagt seg for å sjekke henne, og før jeg legger meg. Men, sparker hun av seg om natta er det jo lite jeg får gjort med det... sier nok i fra hvis de blir for kalde :-)

Eldstemann fikser dette selv han da :-)

Skrevet

er alltid innom rommet hasn før vi legger oss... Noen ganger ser vi til ham en gang før det...

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å ta på han igjen om han sparker av seg. Det er jo varmt på rommet i tillegg til at han har på seg langermet body og strømpebukse. Så er nok like greit at han ligger uten dyne nå.

Skrevet

Bruker klyper så dyna holder seg stort sett på plass. Men bruker bare dyntrekk på de varmeste dagene.

Skrevet

langermet body og strømpebukse? Unnskyld meg, men er ikke det litt varmt nå? guttungen ligger i boxer og singlet og DET virker for varmt til tider selv med aircondition på på de varmeste dagene...

Skrevet

Jeg synst ikke det, kjenner på han i løpet av natta eller før jeg legger meg. Prøvde meg med noen netter i kortermet body og uten strømpebukse men synst han ble kald da..

Synst påkledning er utrolig vanskelig jeg, uansett om det er på natta eller dagen, sol eller regn....=(

Skrevet

Ja, det er kjempevanskelig! Spesielt når de er så små at de ikke kan fortelle selv om de er kalde eller varme! Så jo nå at gullet ditt ikke er så gammel... Hva med en pysj? som sitter litt løsere og luftigere?

Skrevet

ja da vil det vell være mer behagelig å sove i pysj med lange armer og bein? jeg hadde ikke orket sove med strømpebukse...;)

Skrevet

brer over før jeg legger meg iallefall.. kanskje engang før det.. men sjekker om de er varme.. så legger da enten teppe el dyne..

Skrevet

Har du prøvd å bare legge over han et tynt teppe?

Småen her sparker av seg dyna men et tynt teppe beholder han på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...