Gå til innhold

noen som benytter seg av barnepass på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal begynne å trene :D på 3t. er litt skeptisk til å ha henne med, hun krever ganske mye oppmerksomhet :P noen som gjør det? erfaringer å dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke benyttet meg av barnepass på trenings senter, men jeg ville bare fortelle at jeg har en venninne som jobber med det og hun er fantastisk filnk!!! Hun har ikke barn selv, men har et utrolig barnetekke så jeg er positivt innstilt til dette tilbudet!

Man leverer jo ungene i lekekroken på sentre og ikea, så hvorfor ikke der. Begynn med en halv times trening så ser du om du føler deg komfortabel med det!

Skrevet

jeg leverer ikke ungen på lekekroken på ikea enda da men :P da stoler jeg mer på treningssenteret ;) jeg får vel bare prøve litt da som du sier:)

Skrevet

Jeg har hatt jenta mi med på treningssenteret der jeg går, gikk kjempefint, selv om det var ganske fullt. Barnepasseren tok seg veldig godt av henne, også er det jo lett å hente oss hvis de trenger mamma. Tren og kos deg :o)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg benytter meg ofte av barnepassen. Prøver å få trent 2 ganger pr. uke. Har gjort dette siden Håkon var 4mnd og funker kjempebra for oss.

Håkon er en veldig lite krevende unge. Så lenge han har noe å tygge på er han fornøyd... ;p

Som andre sier, så kan du begynne forsiktig med 1/2 time og se hvordan det fungerer. Det flotte med barnepassen er jo at de kommer og henter deg hvis det blir helkrise, så egentlig er det bare å trene på med god samvittighet!

Skrevet

Jeg har benyttet meg av det siden poden var 4 mnd ca.. Nå er han 8,5 mnd og stortrives der.. jeg jobber på senteret da så jeg er der en del for å trene meg tilbake i form..Han stor trives og gliser når han ser barnepasseren.. Men på kveldstid når det er ei annen som passer så trives han IKKE:::Hun sitter bare med mobilen sin..og har ikke noen der å gjøre.. men på dagtid går det supert;)

Tren og kos deg!

ps mini har bare hatt godt av det tror jeg,, får være sammen med andre barn.. han er jo enebarn så han har godt av litt sosialisering;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...