Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, flere som sliter med dårlig matlyst om dagene? Sjesker på usunnheter og nå, men det er vel fordi jeg spiser for lite i løpet av dagen.

Er jo viktig og spise bra mat nå, men kjedelig når nesten ikkeno frister.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner meg igjen. Er lite lysten på mat, men når jeg først får lyst på noe kan jeg tenke meg alt - helt til jeg faktisk står å lager det, da forsvinner matlysten igjen og kvalmen kommer snikende:(

Jeg lever på Safarikjeks og cola, ikke så bra, men får hvertfall i meg noe!

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne få tilbake min dårlige matlyst som jeg hadde de 16 første ukene! Spiser som en elefant nå:(

Skrevet

Isj, vil spise sunnt jeg. Er ikke kvalm i tillegg som deg, heldigvis. Har funnet ut at havregrøt til frokost er ok, da blir jeg i hverfall mett en stund. Men lunchen på jobber vrien altså!

Skrevet

Er kvalm ennå jeg og sliter med matlysten ja.

Det som hjelp litt for meg var å se igjennom kokebøkene mine og skrive en liste over hva jeg til nøds kunne ha "lyst" på. Når jeg har den lista går det litt bedre. Har jeg ikke lyst på noen ting i hele verden, må jeg bare tvinge i meg noe. Slik får jeg i meg en del bra mat iallefall!

Når ingenting funker å stappei seg tyr jeg som regel til nudelsuppe eller potetmos fra pose. Ikke så bra mat, men bedre enn ikkeno.

Ellers så hjelper det å dra på besøk! Mat smaker mye bedre hos andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...