Zyan Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hva pokker skal jeg gjøre..det er fluer oooooveralt inne her nå!!! Leier ved siden av en hestestall, og ute er det også mye.. Og de er nesten tamme, flyr etter oss, er på maten, laptopen, armer, ben, nese...ååååhhhh!!!!!!!!!!!!!!
manonym Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hehe skjønner problemet! Bor i nærheten av mange dyr som er ute så her er det myyyye fluer, og de er som du sier- over alt!!!!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 *Gå på felleskjøpet el.l. og kjøp fluefangere! Ikke nettopp vakre, men ganske effektive. * Kjøp sånn "fluegrill", sånn med sånt blått lys i. Dit flyr en hel masse fluer helt frivillig - rett i døden... * Bruk myggnetting i så mange vinduer og dører som mulig. * Ha dører uten myggnetting stengt så mye som mulig av tiden. Hater fluer selv - og bor heldigvis slik til at det ikke er noen voldsom plage. Men blir nærmest hysterisk dersom jeg har to fluer inne!
Zyan Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Gahhh... jeg er en killermasjin ikveld.. Løper rundt med stor hard pute å slår på alt..har tatt 6 stk på 5 minutter nå.. DØØØØØØØØØØ FUCKERS! Tatt for tips by the way, tror jeg kjøper slikt lys jeg..
Tommage♀♂ Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Ååå, sånn er det her også! Flyr i flint og hogger løs på dem, men DA flyr de vet du... Måtte kverke 5-6 fluer på soverommet en kveld, og fremdeles var det en som vekket meg... Ekkelt å lage mat for tiden, føler jeg spiser fluer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå