Gå til innhold

Hvilken type Mei Tai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, skulle in og se på Mei Tai nå, og kanskje bestille meg en slik. De blir jo skrytt opp i skyene, hehe...

Men så ser jeg at det er forskjellige typer, men jeg finner ikke noe særlig med info om hvilken type som hadde passet oss...

Maja er nå 3 mnd og 6 kg, har lyst til å bruke den en god stund.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du babyhawk eller toddlerhawk? babyhawk (den minste) kan brukes lengre enn 18 mnd som det står der:) jeg har kjøpt en sånn som jeg bærer jenta på 5,5 mnd i, kan anbefale den:) kjøpte på bæretøy.no.

Skrevet

du kan brukes alle, de er ment fra fødselen av. Gutten min er 2,5 mnd og blir bært i babyhawk (har hodestørre men ikke sovehette), kozy ( samme) Doedot ( har sovehette som går an å ta over hodet til barnet når de sover og legge ned når de er våkne.

Tror nok mange har babyhawk sine.

sender deg PM angående sider du kan sjekke

Skrevet

Finnes mange mei taier, ja. Er lurt å se på de forskjellige typene og se hva du synes er finest og virker mest praktisk. Selv har jeg en babyhawk, og er veldig fornøyd med den. Den har en god hodestøtte, så jeg slipper å holde bak hodet til lillegutt hele tiden. Det finnes mei taier med sovehette også, som man knyter opp bak hodet dersom babyen sovner (får da støtte til hodet).

Hvis du skal bestille en mei tai som må sys på bestilling, er det ganske lang ventetid hos mange (dotedot, taitasi, tettitett, f.eks.), mens babyhawken tror jeg skal gå greit å få med en gang.

Skrevet

Tusen takk :o)

Skrevet

bare hyggelig!! Jeg ELSKER å bære gutten min. Han har ikke ligget i vogna mer enn 2-3 ganger. Og han elsker å bli bært på å =) Sover så søtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...