Gå til innhold

svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak positiv!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuuud! jeg tok en test med Quick Respons tidligere i dag, og den var VELDIG SVAK positiv. men den ekstra streken VAR DER! selv om den nesten var usynlig, så var den der! og d var ingen skyggestrek for den var rosa!! wiiiiii

Er bare 2 dager over ikm da...så kanskje den blir sterkere om jeg venter et par dager?

Dessuten tok jeg ikke testen med morgenurin heller... så d bør jeg kanskje gjøre neste gang..?

Har ikke hatt noen symptomer frem til nå men i dag har jeg hatt litt halsbrann... og føler meg veldig tjukk....:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj. Skal krysse fingrene for at streken blir synligere om et par tre dager, om du klarer å vente så lenge :)

Masse lykke til!!!

Skrevet

Så spennende. Håper streken blir godt synlig om noen dager :)

Skrevet

Tusen takk=D

ÅÅÅÅÅ jeg håper virkelig at streken blir godt synlig =)

Skrevet

ojojojojojjojoj! SÅ spennende!

Det var jammen på tide at det ble din tur også!

Lykke til og gratulerer så masse!

Regner med at testen er sterkere om du tester igjen om noen dager!

Kos deg!

:)

Skrevet

hvor svakt positiv kan man egentli ha??

Skrevet

*JUBLE for babyGULLz*

Dette var virkelig gode nyheter :D Har fulgt med på deg siden jeg kom inn hit, så nå ble jeg glad, hihi!

Håper den blir så positiv om en dag og to at rosafargen lyser i mørket :P

Skrevet

Gratulerer!!!

Selv testet jeg svakt positivt med strips på lørdag. Testene har blitt sterkere og sterkere for hver dag :-D Tok en siste igår. Digital CB, og resultatet ble GRAVID. Så nå tør jeg virkelig å slippe jubelen løs

Test igjen i morgen med morgenurin du;-)

Tipper du får mye sterkere test da. LYKKE TIL

Skrevet

Jippi! Gratulerer med positive tester både til babyGULLz og til 2.barnimagen. Tenk for en hærlig sommer dette blir!!!

Gratulasjonsklem.

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!1

Kos deg med "sommerfugl" i magen i sommer!!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og kos deg med spira:)

god sommer:)

jeg har ikm i dag,men ingen mens enda,så jeg skal ta en test i morgen..spennende..kansje vi går inn i 1 tr sammen:)

Skrevet

Åååå, tusen takk dere, dere er så søte !!

men jeg tør ikke å slippe jubelen løs før jeg har en STERK rosa strek som lyser i mørket:P

Lurer på om jeg skal teste i morgen tidlig, eller vente kanskje et par dager...

Skrevet

Hei:-) Gratulerer masse fra meg. Jeg og er gravid. Fant d nettopp ut. Svak rosa med samme test. 2 dager over ikm her og. Blir nok sterkere om noen dager. Da rusler vi over på 1.trim sammen. Jeg har vært skiftende humør. Oppblåst i magen,masse luftsmerter. Og disse murringene,men de skal jo være der. Lykke til med graviditeten og magen.

Skrevet

Jeg tok en test i natt som var negativ jeg...=/

innlegg om d over her....men gratulerer:)

Skrevet

det trenger ikke bety noe babygullz, ei vennine av meg teste positv, negativ, positiv, negativ.. hun var gravid :o) dra til legen å få bekreftet eller avkreftet det :o) krysser fingrene :o)<3<3<3

Skrevet

æææ=)

Nå ble jeg litt glad her=D

Får se om tanta virkelig har dratt i et par dager til. så tester jeg igjen:)

er jo bare 4 dager over....=)

Skrevet

hei! Ja da er du nok gravid skal du se: GRATULERER!!!

Jeg testet også positivt med QR 4 dager før ikm og på ettermiddagen... Så tok jeg ny test (CB) 2 dager senere også på ettermiddagen, som slo ut med en gang! Nå er jeg gravid i 9 uke, og er slått ut med kvalme og tretthet...:-) Ønsker deg all lykke til videre, ta en ny test i morgen tidlig - så skal du se den slår sterkt ut med en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...