Gå til innhold

brystvortekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken krem anbefales til å forhindre brystbetennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det en krem som kan forhindre brystbetennelse??? Hvordan?

Skrevet

Har aldri hørt om en krem som hindrer brystbetennelse. Der er det nok bare å unngå å fryse og å alltid ha på seg en genser for mye som hjelper. Ull-innlegg er også en god ting.

Skrevet

tror ikke d finnes noen krem for å forhindre brystbettennelse..men det finnes en krem for å forhindre sårhet og ømmhet,den heter PureLan.den fåes kjøpt på apoteket.. den kan oxo brukes på såre lepper osv..

Skrevet

Det er noe som heter Medela Pure Lan brystvortekrem. Vet ikke om det er den du tenker på? Den forhindrer såre brystvorter da.

Skrevet

ja, var nok nok for å forhinde såre brystvorter jeg mente!! Ellers andre gode tips for å forhindre dette??

Skrevet

Jeg har kjøpt kremen fra Avent mot såre brystvorter og jeg har prøvd den og den virker!! Kjøpte den på babyshop for 129 kr.. Anbefaler den.

Skrevet

Riktig ammeteknikk er også viktig for å forhindre sårhet. Ungen skal ha hele det brune omdrådet i munnen, ikke bare brystvorten. En annen ting er å smøre litt morsmelk på vorten etter amming og la det lufttørke.

Skrevet

Oriflame har en helt genial krem som heter Tender Care. Den er fantastisk mot såre brystvorter!!! (Og til myyyye annet, faktisk. De kaller den visst en universalkrem)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...