Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hvilken krem anbefales til å forhindre brystbetennelse?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Finnes det en krem som kan forhindre brystbetennelse??? Hvordan?
Lille Kamille Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Har aldri hørt om en krem som hindrer brystbetennelse. Der er det nok bare å unngå å fryse og å alltid ha på seg en genser for mye som hjelper. Ull-innlegg er også en god ting.
fox`y Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 tror ikke d finnes noen krem for å forhindre brystbettennelse..men det finnes en krem for å forhindre sårhet og ømmhet,den heter PureLan.den fåes kjøpt på apoteket.. den kan oxo brukes på såre lepper osv..
Enitsirk79 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Det er noe som heter Medela Pure Lan brystvortekrem. Vet ikke om det er den du tenker på? Den forhindrer såre brystvorter da.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 ja, var nok nok for å forhinde såre brystvorter jeg mente!! Ellers andre gode tips for å forhindre dette??
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har kjøpt kremen fra Avent mot såre brystvorter og jeg har prøvd den og den virker!! Kjøpte den på babyshop for 129 kr.. Anbefaler den.
Enitsirk79 Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Riktig ammeteknikk er også viktig for å forhindre sårhet. Ungen skal ha hele det brune omdrådet i munnen, ikke bare brystvorten. En annen ting er å smøre litt morsmelk på vorten etter amming og la det lufttørke.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Oriflame har en helt genial krem som heter Tender Care. Den er fantastisk mot såre brystvorter!!! (Og til myyyye annet, faktisk. De kaller den visst en universalkrem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå