Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Hvor gammel er jenta di?

Ser forresten du har fått så hatten passer før i dag:p

Jeg har igrunn samme greie med jenta mi, er hun helt håpløs lar jeg henne ligge og rope litt. Det er det eneste som funker på henne...

Det jeg egentlig lurer på er hvordan du løser soving på dagtid og har kommet frem tild det? Jeg har slitt veldig med Emblas soving på dagtid, for jeg har ikke vært villig til å la henne gråte nevneverdig da, og hun har fått mye mer oppmerksomhet enn ved legging om kvelden. Har du tatt skrikekur på sovingen på dagtid? Hvor sover hun? Vanskelig eller lett å legge henne på dagtid?

Og ang de som sa du er ung, du er ikke videre gammel heller;) Jeg har foreldreansvar for en som er like gammel som deg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Embla da! Lar henne ligge og rope. Mens du tar en røyk regner jeg med? Ikke rart at hun ikke sover på dagen da, hun mangler vel nødvendig nærhet og trygghet.

Skrevet

har veldig lite skriking på dagtid i det hele tatt, men hun kom over i en sånn periode for noen uker siden og etter det har jeg måtte ha sele på hun i vogna for å roe seg. hun er 10 mnd om en liten uke.

har skjønt det sånn at i denne alderen så vil de ikke sove, så det kan jo bare vere det..

Skrevet

haha noen glemte visst anonymknappen :P

Skrevet

Glemte ikke anonymknappen. Hvorfor skal jeg være anonym? Jeg er jo anonym bak mitt nick, holder det. Jeg sier ting sånn som jeg ser det og har gjort det flere ganger før signerer med nick. Hver gang. Så ikke kom her og tro at du driter meg ut, mislykket.

Skrevet

haha tatt på fersken ja! :P

Skrevet

Nei man trenger jo ikke å være anonym så lenge man ikke har profil? Eller hva harengutt?

Hilsen

Skrevet

Ja, akk så synd det er på Embla som hele dagen sitter på mammas mage i rungslynga når vi er hjemme, hun er det jaggu synd på!

Hun som sitter på mammas fang og spiser lunsj, mammas fang og spiser middag, koser i mammas armkrok om kvelden før legging, tja, egentlig er så godt som klistret fast på mammaen sin så lenge vi er hjemme.

Men forresten, slem som jeg er så er hun en hel del i vogna når vi er feks i byen, og det hender ganske så ofte at jeg tar henne med meg på cafe også.

Huffe huffe!

harengutt; du må gjerne prøve å ha ei jente som Embla du, det er ikke bare lett. For lille Embla hyler nemlig unsett hva jeg gjør, om hun bæres, bysses, trilles, hva som helst! Og da er det SIKKERT mangel på nærhet som er problemet hennes, HEEEELT sikkert...

(og hvis du faktisk tror det er den eneste grunnen til at barn ikke sover kanskje du burde kjøåe "barn for dummies" eller noe?)

Skrevet

Hvis ikke du tror meg så får du heller søke på nicket mitt lille luppevennen så ser du at jeg svarer det jeg mener med nick.

Som sagt, slutt å prøve å drite meg ut. Dette blir bare pinlig for deg.

Skrevet

Netopp mitt poeng. Jeg skrev jo det over at jeg er anonym uansett med nick.

Skrevet

harengutt; du trenger ikke hjelp til det du, det klarer du jo HELT fint selv!!!

Skrevet

Embla er såvidt litt yngre ja, og jeg har hørt flere andre med jevngamle som er gjennom det samme om dagen, så det kan jo være en fase. Hun hadde nylig noen uker som var veldig gode så kanskje jeg hadde litt store forhåpninger.

Takk for svar!

Skrevet

Vet ikke hvem som driter seg ut her. Du bare antar at vi her på dib er en gjeng med dumme nek som ikke leser eller oppdaterer oss om noen ting. Du driter deg ut her, for du tar så grundig feil! Dummeste man gjør er å undervurdere andre og overvurdere seg selv.

Skrevet

hehe, men du innrømmer no selv at du er ung! merker jo det på dine uttalelser, dette er ikke kunnskap, men ren kverulering.

Skrevet

ville vært mer pinlig å glemme anonymknappen ved slike usaklige kommentarer. det er jo personangrep, barnslig.. står for det jeg mener jeg også, og jeg mener at du dreeeeit på draget :P

Skrevet

Hadde jeg antatt at alle her på DiB var dumme nek hadde jeg vel kanskje ikke tilbragt tiden min her? Det er MANGE smarte og oppegående damer her inne og jeg har også fått mange venninner herfra, FLOTTE damer! Alle som en!

Jeg overvurderer heller ikke meg selv, vet meget godt at det er mange her inne som er beleste og oppdaterte, men også at det er mange som ikke er det. (går ut fra at du sikter til det andre innlegget mitt i kveld om ferber/skrikemetode?)

Og kanskje du, dersom du ikke er et dumt nek, kanskje kan vedkjenne deg det faktum at det å angripe noen og skrive slikt som du gjorde i din første kommentar ikke er noe man gjør uten å kjenne noe som helst til omstendighetene? Det blir bare for dumt, noe feks et dumt nek ville finne på!

Skrevet

Selvsentrert?

Var MULIGENS ikke til deg men til den innlegget opprinnelig var ment til?

Skrevet

Ja jeg stiller spørsmålstegn til det som folk sier her inne, og spesielt til det du sier fordi det virker som det er basert på egoisme. Du hevder at du gjør det som er best for babyen din, men det er egentlig det som passer deg best. Ikke fornærm intelligensen til oss dibbere ved å prøve å innbille oss at du tar deg en røyk mens barnet ditt skriker for ditt barns ve og vel.

Ja jeg sier at jeg er ung. 28 år. Og jeg sitter inne med en del kunnskap, men føler ikke et behov for å slenge det ut til en hver tid.

Skrevet

Kan ikke dere gå og krangle på kranglesiden

Skrevet

Ikke? Uff da, og jeg som var helt sikker på at mine innlegg ble satt pris på!

Skrevet

Ikke videre, jeg skal DENGE deg neste gang vi er på cafe;)

Skrevet

å jo da dine frekke og kunnskapsløse innlegg er jo noe vi altids setter høyt og tar til oss! men ikke sant, nå skal jeg ut å ta en røyk og så legge meg, og kanskje jeg ikke hører hun om hun skulle begynne å skrike her, når jeg er ute og tenker på meg selv og forpester miljøet rundt meg.

det har uansett vært inntresant å krangle med dere ikveld :) takk og lov for at det forsatt er noen med bakkekontak på denne nettsiden :P

ha en god natt allesammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...