Mammaja 120107 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Lillegutt er 5 måneder og har alltid spist ofte om natten, hver 2-3 time. Men de fire siste nettene har det vært spising hver time. Har begynt med smaksprøver og drikke (vann), men han har ikke helt skjønt hvor han skal gjøre av det som kommer inn ennå. Om det er økedager eller at han begynner å trenge mer enn mm vet jeg ikke, om dagen går det 3 timer mellom måltidene. Han vokner ikke helt selv, han vrir seg, stønner og smågråter og gir seg ikke før det kommer melk. All annen trøst kan roe han ned men bare for 5 minutter. Er det flere som begynner å bli lei nattammingen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Kan kanskje prøve med litt grøt på kvelden.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Hvis du har begynt med grøt kan det hende han reagerer litt på det...lurt å gi smaksprøver tidlig på dagen Ellers har jeg ikke noen gode tips, knøttet mitt sover stort sett om natta han (og aner ikke hvorfor jeg er så utrolig heldig)
Mammaja 120107 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Men han må jo skjønne hvor maten skal ta veien først. Har prøvd med tillegg av mme om kvelden men han vil ikke ha det. Vil også helst vente litt med grøt, grønnsaker og frukt er mildere mot magen.
kk75 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Høres ut som mi lille snuppe på 5 mnd. Hun har holdt på sånn i over en uke nå... Jeg har begynnt å gi grøt, har prøvd å flytte grøtmåltidet fra ca sju til kl seks, det har ikke hjulpet. Vil gjerne høre om gode råd! Det er slitsomt å amme halve natta! Gleder meg til vi kan kutte den ut.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Tynn grøt på flaske var tingen for min niese :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå