la_strega Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Fant for en liten stund siden en side med ALLE barnevogn merker og linker som finnes(nesten), men finner den ikke igjen, noen som vet hvor den kan være? Er spesielt ute etter en svensk vogn, kjempetøff... om noen har en ide?!? Fan bare nettside. Takker for svar
Sjokoladebananer Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Du kan ikke prøve loggen i nettleseren din da? Hvis ikke den tømmes så ofte, kan det jo hende du finner siden der. Legg den gjerne ut om du finner den )
Caelyn Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Eneste jeg fant var denne listen på NM http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=277654 Den er forresten veldig fin =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 www.barnevognguiden.no??
la_strega Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Flotte greier, ikke den siden jeg var ute etter, men fant jo de samme tingene, så det er jo supert!! Tusen takk!!! Herqules var det forresten jeg kikket etter. Syns den er litt tøff jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå