Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er hjemme i permisjon og storebror på 3 er i barnehagen de fleste dagene mellom 9.30 og 16.30. Føler jeg er en mye bedre mamma med denne rutinen enn om jeg skulle ha begge hjemme. Har bestemt meg for ikke å ha dårlig samvittighet for det.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Mine blir levert i barnehagen halv ti, også henter pappa dem på vei hjem fra jobb halv fire.. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet for det!
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke der enda, men snart og har tenkt mye på det. Min eldste er bare 14/15 mnd når babyen kommer, så jeg håper på å levere sent (9/10 tiden) og hente tidlig (14/15 tiden). Bare babyen er like snill som storebroren og at jeg har energi til å ha han mye hjemme. Også må det sef være i samråd med hans behov og hva bhg sier Har heller ikke tenkt å ha dårlig samvittighet for det. Hvorfor skulle jeg det? Alternativet er dårligere, jeg hadde vært på jobb.....,, og da hadde virkeligheten vært en annen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Min 5-åring blir levert mellom 8 og 9 og hentet mellom 15-16. Han elsker barnehagen og synes det er kulere å være der sammen med vennene sine enn å leke med mamma hele dagen Han synes fort at det blir kjedelig hjemme pga at jeg må ta så mye hensyn til den lille. Dårlig samvittighet har jeg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 samme her. Jeg er hjemme med min 4 mnd gamle jente. Gutten min på 3 år er i barnehagen fra ca. 8.30-9.00 til 15.00. Han stortrives! Ikke bare det, men det er også mye sosial trening for han å være i barnehagen enn å være hjemme hos meg og babyen. De finner på så mye moro i barnehagen som jeg ikke har anledning til når jeg har en baby hjemme. Av og til tar vi oss fri...da koser vi oss ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå