Shabby Cheap Chic Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Fikk tyyyyyyynn grøt i går og mesteparten spytta hun ut igjen.. fikk tjukkere grøt i dag og den gikk ned på høykant... likte det gitt.. så moro...
Kondis som en murstein Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Moro da ) Var inne og så på bildene dine, herlig snuppe ) Hvor gammel er hun, var det ikke du som måtte begynne tidlig med grøt? Eller er jeg helt på jordet nå?
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 hehe takk... hun er 3 måneder den 30. måtte begynne tidlig jo for hun fikk så mye mme... så nei du er ikke på jordet... hehe
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hvor mye fikk hun når det var for mye?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hvordan fant du ut at det var for mye. Jenta mi er nesten like gammal som di, er redd vi begynner å nå grensen. Nattesøvnen er blitt dårligere og.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 fikk 180 ml med mme 7 - 8 ganger om dagen på slutten.. fikk mer magevondt å sånn. jeg spurte på hs og hun ville jeg skulle begynne å gi grøt... har hørt at 1 - 1,5 liter er for mye men kommer ann på hvordan babyen har det å da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå