Galskapens overhode Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nå i kveld har jeg hatt svake menssmerter og ilinger i lårene. Kom plutselig på at siste SA startet med sterke menssmerter hele dagen før blødning på kvelden. Så lenge smertene er moderate er jeg nesten ikke veldig bekymret. Vet at dette er nogenlunde normalt. bikker over til 6+0 om 2 timer. Hva er normale smerter tidlig i svangerskapet?? Hva er det du har vært plaget med? Alle svar taes imot med takk Kanskje svarene kan roe andre enn bare meg??
Bohema77 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er 1.gangs gravid, så har ikke erfaring fra før nå, men jeg hadde vanvittig vondt da jeg var 3-5 uker gravid. Det var menssmerter slik jeg hadde da jeg var ungjente, men jeg hadde det bare på natt og det kom i tak som varte i 10 min. I løpet av en natt ville våkne 4-5 ganger. Da måtte jeg opp, gikk på toalettet men ingen blødning. Slik var det kontinuelrig i 2 uker. Jeg var helt sikker på at jeg abortere eller at kroppen sa ifra om at egget var festet feil, i en eggleder eller noe. Men så fikk jeg en UL etter 2 uker med dette helvette og der lå det på plass i livmora og alt så greit ut. Etterpå det hadde jeg bare murringer, ingen akutte smerter. Nå er jeg 10 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå