Gå til innhold

Hva slags ammeinnlegg trenger man/ anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ull? Engangs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker engangs best...slipper å vaske de, er mere hygienisk osv..men d er min mening:O)

Skrevet

Jeg brukte ull, og når jeg ammet mest hadde jeg 1gangs utpå det igjen for at det ikke skulle lekke ut. Jeg kommer til å bruke det denne gang også.

Skrevet

Lønner det seg ikke med begge deler. Først engangs (for de er tette) og så ull for å hindre brystbetennelse. Eller er jeg helt på jordet nå?

Skrevet

Ja det blir vel mer riktig med først ull og så engangs... hehe

Skrevet

Chicco sine likte jeg best:)

Natusan sine satt seg bare fast i puppen:( og det er vondt...

Skrevet

Takk for svar! Er liksom så utrolig greit å vite, så slipper man gjøre alle "feilene" på nytt.. :)

Skrevet

Kom på en ting..: hvor kjøper man det egentlig? :):)

Skrevet

Eg har kjøpt på apoteket:-) Begge deler!

Skrevet

Helt enig at Natusan sine ammeinnlegg sitter fast i brystvorten, måtte fukte brystvorten for å løsne dem, au-au. Hvis man ikke lekker for mye er ull bra, men det er utrivelig med store våte flekker på klærne.

Skrevet

Ser det er mange som bruker engangs - og ull i tillegg. Det lekker ikke gjennom ullen hos meg. Men kanskje jeg er heldig og lekker lite. Ikke så heldig i forhold til å prøve å pumpe meg hvis jeg skal ut. Har en rekord på 60 ml !!!!

Skrevet

Jeg ville ha ventet og sett om du trenger det. Jeg lakk ikke i det hele tatt, så mine ligger ubrukte i skapet! Litt kjipt å bruke penger på ting man ikke har bruk for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...