Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hei Jeg tror jeg lekker fostervann... Er det helt blankt eller litt brunlig??
tottelott Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hei hei. Fostervannet skal nok være blankt eller litt gulaktig(har jeg lest), men hvis vannet er brunlig nå ville jeg ringt føden med en gang for det tyder på at det er mekonium i vannet. Ikke for å skremme deg altså, men det er ikke helt bra.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Oki:) Tusen takk skal du ha. Det er nok mer gult enn brunt da, men jeg skal ringe for sikkerhetsskyld....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 babyen sin første avføring, om barnet blir stressa kan det bæsje i vannet og det er ikke bra..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 går det ann å leke fostervann?? Jeg trodde jeg gjorde det og var på sykehuset, men legen sa at man kunne ikke lekke fostervann eten gikk vannet ellers var det tett.Han var ung men nå ble jeg usikker altså. han sa at jeg hadde litt lite fostervann, men at det ikke var farlig noen som vet
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 d går ann å lekke fostervann..d gjorde jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå