Gå til innhold

Silje og Sara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spørsmål....hvor lenge lar du barnet ditt ligge å gråte? Før eller senere sovner vel barnet, men hvor lang tid kan det gå før du evt. går inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke silje og sara, men herregud...har denne dama hørt om nærhet???? stakkars unge....å ta opp ungen for at den skriker har ikke noe med å være hysterisk på... ble kvalm av å lese innleggene hennes...

Skrevet

Signerer anonym. Og hvorfor spør du henne om råd egentlig? Hun er ung og sikkert uerfaren og tydelig vet lite om hvordan barn utvikler seg. Kanskje ikke rett person å spørre om råd?

Skrevet

Nei, sant nok. Men hun gir uttrykk for å la barnet ligge å gråte i evigheter....er det snakk om noen minutter er det jo greit..var vel det jeg lurte på.

Skrevet

5-10min, og hun får vel sin del av nærhet. og jeg må toppen gå inn 2 ganger før hun er sovnet. men somregel så sovner hun uten et knyst!

og dere feige anonyme, jeg er faktisk verken ung eller uutdannet! og jeg tør iallefall å stå for det jeg mener!

Skrevet

Ikke ung? Er ikke du født i 1986? Og du virker heller ikke så voksen opp i huet.. Og hva slags utdanning har du rukket å ta?

Skrevet

har ikke du noe som helst med. jeg føler meg ikke ung. og hvor går grensen på ung og gammel? tør du ikke stå frem med nick? dette blir nok siste jeg gidder å svare på fra dere anonyme drittunger. snakk om hvem som er ung her, dere kan jo ikke vere særlig voksne og trygge på dere selv når dere ikke engang tør å stå for deres meninger!

Skrevet

Da skjønner jeg. I den andre tråden virket det som du lot babyen din bare gråte seg i søvn....uavhengig av hvor lang tid det ville ta. Men enig, 5-10 min er vel ikke så drøyt, men enig at illskriking er noe for seg selv...det kan ikke være godt uansett hvor lang tid det tar.

Men, hehe...du er ung, Silje og Sara...men ikke noe galt med det :o)

Skrevet

men reaksjonenene jeg har fått skulle en tro jeg mishandlet barnet mitt! og i alder kanskje ja, er jeg ung, men jeg føler meg ikke ung, og derfor vil jeg ikke kalle meg det heller.

Skrevet

Nei, du mishandler ikke barnet ditt. Men "feilen" med innleggene her er at det er så lett å misforstå fordi man uttrykker seg forskjellig etc. Du ble nok misforstått fordi det virket som du lot barnet ditt skrike seg i søvn og at du hadde gjennomført "skrikerkuren" etc...da tror jeg folk så for seg at du ga f...og gikk ut på terrassen, i butikken og tok en deg en røyk og ventet til babyen sov..om det så var timer med illskriking senere (overdriver litt her, da), men skjønner du? Det handler om misforståelse tror jeg...så hisser folk seg opp m.v...

Skrevet

Det sporer veldig av her, men det virker på meg som det alltid er de yngste som nekter å vedkjenne at de er unge fordi " de ikke føler seg ung". Jeg er relativt ung, men har ikke noe problem med å si det. Betyr ikke at jeg er noe dårligere mor for det.

Men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags utdannelse du har silje og sara, siden du er så hemmelighetsfull mener jeg!

Skrevet

det er ikke særlig hemmelig, jeg har bare ikke noe intresse av å svare anonyme på private spm. jeg er hjelpepleier, snart sykepleier.

jeg mener ikke at desto yngre en er desto dårligere mor er en, og jeg er enige at på alder kan jeg vere ung, men som jeg sa, så lenge jeg ikke føler meg ung, så beskriver jeg meg ikke slik heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...