dumme mamma Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er det meninga at man skal blø og blø i flere uker når man bruker Cerazette, holder på å bli gal og begynner å bli litt nervøs her jeg nå. Har blødd litt til og fra, men stort sett hele tiden de siste to ukene. Skal det være sånn?
mamma >to gull Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Uff, det høres ikke noe gøy ut. Jeg begynte på disse lørdag, har ikke lyst å blø i tide og utide.. Men legen sa til meg at man kan ha uregelmessige blødninger med disse pillene..
hostogharkheledagenlang Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 har hørt at veldig mange har det sånn ja. Jeg begynte på de 6 uker etter fødslen og jeg fikk ikke blødninger før etter ca 10 mnd, men da blødde jeg ofte, var fullstendig ute av kontroll med den pillla der. Så fort jeg var ferdig med å amme skiftet jeg. Ble jo gal jo Har du nettopp begynt på den `?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde ikke det, men ble ett hormontroll og fikk masse vann i kroppen og la på meg.. så jeg slutta på dem etter 2 mnd..
dumme mamma Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Ja, ferdig med andre brettet ¨nå, det vil vel si to måneder. Men jeg har sluttet å amme, så tror jeg tar en tur til legen å får skiftet. Helt jævlig å blø hele tiden da.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 jeg har brukt de siden januar, men har ikke hatt noe problemer med de.. men det med blødninger, kan man få av hvilken som helst p-pille sort.. kanskje denne sorten ikke passer for deg..? snakk med legen din om det, kanskje dere kan finne noe annet..
trollet¤ Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 hehe. desverre. noen mister mensen helt, mens andre sliter med uregelmessig mensen i evigheter. jg blødde i flere uker av de p-pillene.
hostogharkheledagenlang Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 ja det er ikke noe moro, å aldri vite når..........
dumme mamma Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 huff, nei tror jeg drar til legen å prøver ett annet merke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå