oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nettopp blitt slutt mellom meg og sambo. Sammen har vi nydelige Mina på 9mnd. Jeg har skoleplass i Halden og har ordnet med dagmamma og leilighet til oss.. Dette ordner vi sammen før det ble slutt har skrantet leeeenge.. Var så redd han kanskje kom til å nekte meg å ha med Mina, men neida det gjør han ikke. Eneste kriterie han setter er at vi MÅ komme tilbake til Oslo når jeg er ferdig med utdannelsen som er 3 år.. Helt fair synes jeg. Han ville ha delt omsorg, da Mina var 4år men det vil jeg ikke. Sa han kunne få vanlig samvær og det godtok han:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Så bra at det ordner seg for dere alle tre. Og uten konflikt! Bare lurer på en ting. Du sier at du ikke vil ha delt omsorg ( jeg regner med at du mener delt samvær 50/50..?) Er det noen spes grunn til dette? Jeg og eksen ser nemlig for oss at vi kommer til å ha 50/50 samvær når vi begge er ferdige med utdannelsen og vet hvor vi ender opp i verden...jeg har hovedomsorgen for sønnen vår nå, for han er bare 2,5 år og vi synes det er litt tidlig å la ham flytte annenhver uke nå.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 så bra at dere er enige :-) å så bra at du får tatt deg en utdannelse. å når det kommer til samvær om 3 år så er jo det lenge til. det blir lettere for dere og finne ut hva som er best for henne da. men det er jo kjempe deilig at han er så fleksibel og snill. gratulerer
Heldige meg:-) Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Fint at dere har blitt enige. Men hvorfor sier du nei til delt omsorg? Du har jo skrytt så av ordningen med hans første datter etter hva jeg har fått med meg.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Fordi han datter har hatt det sånn fra hun var 1 år. Hun vet ikke om noe annet. Men Mina vil da være 4 år og jeg tror ikke det bare da er å gå over på 50/50 når hun er vandt til å bo med meg..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Det kan vel gå greit likevel! De fleste anbefaler jo ikke 50/50 før ungen er 3 år...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 så bra ting ordner seg:) uansett mye som kan skje på 4 år, men greit og ha en plan likevel da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå