Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hva er best ?? Ille ny i gamet kan du si Noe annet utstyr jeg bare "må ha" ??
haater husarbeid Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har kjøpt QK tang selv, men så liker jeg både alfabetene og dies ene dems. Ellers må du ha kartong til både bakgrunner og å trykke ut ting med. Kanskje litt mønsterark. Ellers er det nok med en saks og litt fantasi. En blir lett opphengt i stasj når en er nybegynner. Men det er egentlig fantasien som er grunningrediensen.
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 det skal vere sikkert og vist;) Bestemte meg for å ikke kjøpe meg noe sånt dyrt stæsj , men holdt i akkurat 2 uker det ... Det ser jo såååå mye bedre ut med "uttrykte" bokstaver, enn min klønete hånd skrift... Cuttelbuggen kan ta både Qk og revelutions dies og alfabeter sant ??
haater husarbeid Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ja, slik jeg har forstått det. Jeg har den ikke selv da. Men en venninne har. Men det blir jo en investering da :=) Kos deg masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå