Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 hva skal jeg liksom gjøre nå da?? sto opp imårrest å alt var ved det normale,da sambo plutselig sier han vil ha det slutt,han tror han skal få så mye bedre råd vist han er alenefar. vi sliter med økonomien men jeg ser ikke den løsningen som noe utvei (vi har to barn sammen,venter nr 3 i sept,jeg har to eldre barn fra tidligere)jeg prøver å få han til å skjønne hvor ego han er,men til ingen nytte. å nå ser jeg at hele fyren er en stor dritt. jeg har hatt 90% av omsorgen da han har prioritert jobb fest og kompiser.. jeg kommer til å gi han beskjed om at vår eldste(3år) skal han få 40% omsorg for,han på 13mnd "vanlig samvær"til han er 3,likens med baby når hun blir 1 til hun blir 3. han står selfølgelig fritt tli å gå rettens vei for å kreve mer,men barna er vant til å ha meg som fast oms person.. barna får også treffe far utnom fast besøkstid vist de ønsker det. synes dere jeg er urimelig?? jeg får ikke han på andre tanker,han vil det skal være slutt..
mamma til 2 små:=) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 fy faen for en ego...ikke bare mot deg men ungene deres! han er urimelig og ikke du!!!! lykke til
LynxLynx Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Du er slett ikke urimelig, han er en egoistisk tulling.
sol og varme Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Når du som mor vet at han prioterer seg selv og festing så må jeg si meg forundret over at du vil gi han 40% omsorg for barna deres... -ikke ment som krass kritikk - men ønsker at du åpner dine øyne... Du er sikkert en god mor som ønsker det beste for dine barn, og 40% omsorg vil jo si delt bosted... Jeg har selv to barn med eksen - det har aldri vært aktuelt med delt bosted, de bor her og har vanlig samvær annenhver helg, 2 uker i sommerferie, annenhver jul og påske... Jeg har ei venninne som var sååå positiv til å ha 50-50 med faren til jentungen deres - det angrer hun bittert på nå...og ender vel snart med å gå rettens vei...! Er absolutt IKKE for delt bosted, folk må snart skjønne litt - tenk på barna...hvem liker vel å bo annenhver uke hos mor og hos far... Sikkert de som synes jeg er teit nå - men hallo, det er faktisk ikke normalt...! Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 HI her,helt enig med deg!! skal i til ny mekling i okt,da kommer jeg til å gi klar beskjed om "vanlig samvær" med 3 åringen også. bare tull med delt bosted,uansett hvordan man ser på det. barn trenger ET hjem!!! og når han valgte å dra (pga ny dame) gav han fra seg den retten mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå