Vekten 78 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hvem bestilte dere av, ble dere fornøyde, sendte dere bilde eller valgte dere en av kjolene som var vist der? Hvis dere sendte med eget bilde...ble den identisk med den på bilde? Vet dere om de samme får sydd brudepikekjoler etter bilde? Mange spørsmål det her, men håper noen tar seg tid til å svare.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hadde jeg fått penger for hver gang jeg reklamerte,så hadde jeg vært rik;)Men iallefall så kjøpte jeg min av Torunn.Sendte inn bilder av den kjolen jeg ville ha,og det er helt utrulig at de klarer å lage de så lik.Kjempegod service og nuuuuuudelig kjole.Kunne ikke vært mer fornøyd
Joikaboll@ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Kan bare skrive under på det Anonym alt har skrevet ;o)
.. ;-) .. Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Tok dere målene selv?Måtte kjolen justeres mye?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 hvis vekta holder seg stabil og du har målt riktig,så passer den perfekt.min måtte ikke justeres i det hele tatt;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 mamma målte meg forresten,eller så er det vel en fin jobb for forlover.
Vekten 78 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Tusen takk for svar!! Men kom til å tenke på....hvordan ser de ut i fra et bilde når det gjelder innebygd korsett og hvor "mange lag" sjørtet skal ha og sånn? Også spør jeg igjen; noen som vet om noen som syr brudepikekjoler etter bilde?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 de har vel laget noen kjoler så de hvet hva de driver med:=)vis du vet at det er innebygd korsett på kjolen du skal ha så sier du jo det til de.Og ja,de syr brudepikekjoler etter bilde å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå