*Lissi* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er det bare meg, eller er det litt sent å begynne å klippe plen nå? Naboen begynte nettopp. Mangen med småunger rundt her, så synes det går ann å ta litt hensyn...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 syns det er litt i seneste laget ja! dustenabo!!
ABC123:-) Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Det synes jeg var litt sent. Men vet at mange reagerer når det klippes i åttetiden også, og det er jeg ikke enig i. For mange passer det bare å klippe rett etter at ungene har lagt seg. For meg går grensen klokken ni om kvelden.
*Lissi* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Bra det ikke bare er meg. Mini våknet nå.....argh!
*Lissi* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Min feil! Han klipper ikke plen.....han sliper terrassegulv. Bråker like ille da. Og jeg som snart skal legge meg:-(
ZamZam Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor går du ikke ut til naboen din å spørr pent om han ikke kan gjøre dette på kveldstid eller om morgenen. Fordi du og barna dine skal sove, selv om klokken bare er ti. Spørr om han ville ha likt at du slipte terassegulvet klokken 07 om morgenen når han prøver å sove. ( skjønner da at dette er en mann uten barn og aner ikke hvor irriterendes det er at han vekker barn, samt holder deg våken..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå