Gå til innhold

Voksing av hele bena?!?! Ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 300kr, det mååå være billig!

Bestilt meg time til bare leggene, men så tenker jeg på det med låra. Lønner det seg??

Barberer ikke låra fra før, kanskje dumt å begynne da...Eller så har jeg hørt at hårene som kommer igjen er lysere og mykere..

Hva hadde du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

300 er ganske billig, men ikke super billig.

Har du hår på låra er det jo bare å ta de å, ingen grunn til å spare dem! Eller er det veldig lite, da er det jo ikke noe poeng.

Når jeg vokser tar jeg legger, armhule, bart og bikinikant:)

Skrevet

hårene som komme rut, er mørkere, og hardere, fordi de er nye hår, mens de som har vært dær en stund har blitt slipt.. (hvis det gav no mening....)

Skrevet

Har litt hår på låra, de er litt mørke og, men er redd at det skal komme 10 ganger verre tilbake. Også når man barberer eller vokser låra, hvor stopper det? Tilslutt så ender man opp med å barbere rompeballene og..

Skrevet

hm.. synes ikke de nye hårene er hardere ved voksing... synes heller de er tynnere...?

Skrevet

hater hår.. skulle gjerne fjerna all av hår permanent, uten om øyenbryn, øyenvipper , og på hodet... men elektrolyse bahandlig til hele kroppen.. er desv ikke milionær.. ikke litt nær en gang...

Skrevet

Jeg har voksa meg i hvertfall 10 år, jeg har mye mindre hår nå enn jeg hadde når jeg brukte høvel. Håra som kommer ut igjen er mye mykere når en vokser enn når en bruker høvel.

Heldigvis så mister vi det meste av alt hår når vi kommer i overgangalderen. Så vi blir ikke aper med det første...hehe

Skrevet

Hvor vondt er det egentlig og hvor lenge holder det (leggene)? Jeg er en som merker litt hår allerede på kvelden når jeg barberer på morgenen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...