strekkmerketrollet Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 jenta mi på 16mnd fikk satt inn dren i begge ørene for snart 3 uker siden. Hun har ikke vert i form de siste dagene og det virker som hun har vondt i ørene.. (tar seg til ørene og skriker). Tok henne derfor med til legen i dag... eneste ledige legen i dag var ei som jeg ikke helt stoler på... (har feil behandla dattera mi før, og det er maaange som har reagert på mye hun gjør..) Men siden det var eneste mulighet, så dro vi til henne... Hun sa at jenta mi var rød i ørene, og måtta ha medisin... (trodde virkelig vi var ferdig med ørebetendelse å sånn jeg nå når hun har fått dren......) Men ok. Noen som har opplevd det samme? Det jeg stussa på, er at i steden for pennecelin kur e.l, så fikk hun øredråper med antibiotika og kortison...(!).. er det så lurt da? Med øredråper når hun har dren?.... er fryktelig usikker jeg nå....! takker masse på forhånd for svar...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ja jeg opplevde det med sønnen min, han fikk faktisk ørebetennelse 8mnd etter han fikk dren men grunnen til at han fikk den betennelsen var at drenet hadde falt ut (( Må huske på at drena er fremmede legemer for kroppen, det skal jo egentlig ikke være der så derfor kan kroppen støte det ut.. Gutten min fikk satt inn nytt dren i mars i år igjen ))
sveis Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Akkurat slik var det hos jenta mi også. var 5 år ho da. fikk betennelse så det rant seig masse ut av ørene hennes 1-2 mnd etter at drena var satt inn. Hun fikk også øredråper, og det ble bra igjen etter kort tid. Det var da samme ørelegen som satte inn drena som gav henne disse dråpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå