Silja FullFres McQueen Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ...Fordi hun fortjener det, fordi hun er kjempesterk, fordi jeg beundrer henne, og fordi jeg er kjempeglad i henne! Det går seg nok til! *stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 ÅÅÅ, vennen min! Så søt du er:))) Klabert det går seg til, gjør nu alltids det:) Glad i deg også, masse. Gleder meg til vi ses igjen:D
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Mm, kjempesøt. Hehe.. =) Jeg gleder meg oxo til vi ses igjen! Da kan vi skravle som bare pokkærn vettu! =D
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Heisann ) tørr jeg spørre hva som har skjedd?? Sender deg en stoooor klem i retning grimsrødhøgda da hvertfall:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Hehe, har ikke skjedd noe spesielt;) Er bare litt lei sykdom og mas;) Ellers er det dårlig med action;) Går det fint i huset?
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er hemmelig forelska i Haldenjenta, og prøver å smiske meg innpå henne... *hyyyysj* ler8
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 her går det fint vettu... saaaakte, men sikkert fremover med oppussing.. her dere begynt eller??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jada, vi er i full sving (øøh, VI? Haha, DEM heter det vel;)) Grunnmuren er oppe, og stenderverket er klart i første etasje;) Snart legges gulvet/taket, så det går virkelig fremover:) Skal bli deilig med større plass, for nå er jeg rimlig lei:| Sakte men sikkert er bra vettu, bedre det enn fort og gærli;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå