Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sier at de fleste fødsler starter på natta. Lurer på hvor stor del av dem som egentlig gjør det.

Jeg begynte å få rier i 5-tiden på morran/natta sist gang. Nå har jeg gått over termin med andremann, og lurer spent på når han kan ventes. :o)

Når startet deres fødsler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min starten om kvelden , en lørdagskveld i 7 tiden ,då begynte riene å ta tak vertfall... men han kom jo ikke før søndag natt =)

Skrevet

Riene starta på kvenden 2120 ca.. en onsdag.. hadde 10 min emllom riene fram til ah n var ute på fredag (dagen før termin) kl 1520:=)

Sliten ?? JAAA!!!

;=)

Riene var jo ikke like sterke hele tiden da.. men fra torsdagen kl 16 var det rimelig ille...

Skrevet

Første ble igangsatt, så den teller ikke. Andre startet i 4 tiden på natten/morningen, tredje gikk jeg med maserier (vonde og kraftige, men korte og med lange mellomrom for det meste) hele natten og dagen før det endelig begynte å bli regelmessig utover kvelden, så den startet vel ordentlig sent på kvelden.

Skrevet

TIDLIG på morgenen med begge to, kl 06.00 og kl 04.00.

Skrevet

De ordentlige åpningsriene startet ca kl 24.

Skrevet

Jeg dro på sykehuset i 18 tiden. Var jo førstegangs og visste ikke helt hva jeg kunne vente meg. Men hun kom ikke til verden før 04.10. om morran, så det satte ikke skikkelig i gang før utpå natta:)

Skrevet

jeg fikk mine første rier kl 04.00 om natta

Skrevet

kl 2 på natta. dro til sykehuset kl 7, fødte kl 21.

Skrevet

Våknet med magesmerter (rier) rundt kl 07.

Skrevet

Kjente de første riene på torsdagskveld, men selve fødselen startet i 15 tida på fredag og kl 19.00 var han ute ;o)

Skrevet

Startet med at slimproppen gikk en fredag kveld ved 23 tiden, så gikk vannet 05:30, ringte og fikk beskjed om å komme. Så begynte riene rundt 6, kl:12 lørdag formiddag var han født=)

Skrevet

Klokka 24:00 sånn sirka startet de merkbare riene, hadde hatt svake rier som ikke gjorde vondt hele dagen (trodde det var kynnere), men rundt midnatt kom den første ria som fikk meg til å tenke at det ikke var noe tvil om at det var fødsel på gang! 7 timer senere var jenta mi ute!!!

Skrevet

Jeg merket det i 9tiden på morgenen. Men ble ikke skikkelig vonde før i 5 tiden på ettermiddagen. Han var ute kl 01 på natten :)..

Skrevet

Kjente litt murringer hele dagen. Ga seg sånn i 19-tiden. Tok seg opp igjen kl 23, vannet gikk 23.30. 5 cm åpning 00.30, 10 cm åpning 01.30. Og snuppa var ute 03.38 :o)

Skrevet

Vannet gikk klokka 5 om morran, men de ordentlige riene kom ikke før på ettermiddagen/ kvelden.

Skrevet

Hvorfor tells det ikke når man blir satt i gang? Jeg ble satt i gang med første pille tidlig en tirsdag, dagen etter kl 12 gikk vannet og riene begynte. Gutten var ute 9 timer senere..

Skrevet

min startet helt uventet med at vannet gikk kl 10.30. kl 14 var riene ganske vonde. kl 17 var jeg på sykehuset med 7 cm åpning, kl 19.20 var snuppa ute! kort fortalt;) førstegangs:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Lignende her, men litt kortere.

14:25: Vannet går

ca 17:40: På sjekk på sykehuset...får litt rier pga at ctg-beltene var stramme!:P

ca 18:20: Legges inn på observasjonsstua (i Skien sender de ikke hjem de som har hatt vannavgang, så måtte være på sykehuset), og da begynner det som var åpningsriene, men dette visste ikke jeg, for de var svake og uregelmessige

Litt etter kl 20 sjekka de åpninga, og den var på 10 cm! Venta på pressriene, og de kom etter 20 min, tror jeg, og så pressa jeg i en time, tror jeg. Hadde ikke særlig smerter!:P

21:21: Snulla kommer til verden!:-)

Skrevet

Begynte med kynnere kl 14 på torsdag, varte hele dagen, men var ikke vonde.

Litt ubehagelig i 24-tiden, var 4-5 min i mellom da(og skjønte først da at det var i gang).

Vannet gikk kl 4.00, riene tok seg opp. 'Kom på sykehuset kl 5 med 10 cm åpning.

Jenta ute kl 7.37 på fredag.

Lykke til!!!

Skrevet

Min startet kl 00.00 dagen før og vi dro på sykehuset kl 17.00 neste dag og hadde 7cm åpning kl 19.05 ble snuppa født:)

Skrevet

Begynte 15.30,.. Jenta kom dagen etter, 10.30,, med hastekeisersnitt..

Skrevet

Takk for det! ..og takk for svar alle sammen. Mange som kom igang både morgen og kveld her da. Blir spennende å se når det skjer noe her. Da kommer jeg inn hit etterhvert. ;o)

Skrevet

Fikk de første lette riene rundt fem på ettermiddagen.

Snuppa kom ti på halv to om natta, da - så det endte jo om natta om ikke annet...

Skrevet

Jeg begynte å få svake rier lørdag kveld, og det ble bare sterkere og sterkere utover natta og dagen etter. Hun ble født kl 17.14 søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...