Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har en tendens til å avtale ting som også angår meg, uten å spørre meg først. F eks har broren hans spurt om vi kan passe hunden hans en helg i ferien. Jeg er allergisk og er halvredd hunden, så underforstått er det ikke noe tema. Samboeren min har derimot sagt ja, fikk jeg vite i går. Jeg ble mektig irritert og sa at dette ikke kom på tale. Da sa han at han fikk ta med seg unger og bikkje å dra på hytta. Jeg har også fri og vil være med, så jeg ble ganske lei meg for å bli nedprioritert pga en hund..... Han jobber _veldig_ mye, så vi ser hverandre _sjelden_, så pga det var det ekstra sårt :( Det hele endte med at han ringte broren sin og sa han måtte prøve å ordne annen hundevakt. Var jeg vanskelig og urimelig nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så lenge det innbefatter dere begge må jo det avklares på forhånd... Men kjenner meg igjen i situasjonen din, sambo kunne fort gjort det samme...

Skrevet

Nei, syns vel det var dårlig gjort av mannen din. Er også allergisk og redd for hunder, mannen min hadde aldri sagt ja til å passe en hund!!

Skrevet

Hvis broren hans hjelper dere mye, synes jeg kanskje det. Min bror er her flere helger i året å hjelper til med huset + passer huset mens vi er på ferier + ser etter guttungen om vi trenger det, så han hadde ikke jeg turt å si nei til om han trenger hjelp. Hadde mannen min prøvd å si nei til han, fikk han også tilbringe en helg alene. Men det kommer jo ann på om dere står i gjeld eller ikke til han :)

Skrevet

Nei nei overhodet ikke. Han har aldri hjulpet oss med noen ting faktisk. Er ofte her på middag, men har aldri med seg noe annet enn evt hunden sin.

Skrevet

Om du er allergisk er vel ikke dette noe å tenke på engang?!? Det er da ikke du som er vanskelig da! Og at du er redd itilegg er jo god nok grunn i seg selv det også. Nei synes det er bra at du sa fra til mannen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...